Tuesday, August 11, 2009

aku bakal dapat abang ipar lagi weiiiiiiiii!! believe it =D


tetiba aku macam tak percaya aku bakal mempunyai sorang lagi abang ipar =D
tetiba aku macam kekok plak

tadi tengok dia di YM dengan status "semalam dan hari ini MC" tetiba macam nak tegur tanye tapi tetiba macam segan plak

eee cam tak caya la kakak aku dah tunang pastu tak lama lagi nak kawen dah
eeee cam mimpi je ni

cubit cubitttttt betul ke aku tak bermimpi ni huhuhu

intannnnnnn ko rase tak apa aku rasa ni???

cemane tah leh dapat gambar ni :D

impian along dan tunangnya ialah selepas berkahwin, nak beli motor berCC besar pastu nak broommm broommm hari sabtu dari KL sampai penang makan laksa penang pastu broomm broomm balik KL pastu ahad broomm broommm lagi KL ke muar makan mee bandung plak.. indahnya impian mereka kan kan :')


5 comments:

Riezal said...

wahh keje dapat abg ipar jer ni.. bila laa mak nak dpt menantu ehem2 mun-e pulak ni.. hehhehe.. bila lagi wehh.. aku lapaq nasik kenduri ni.. wakakak

mun-e said...

ooo lapaq nasi kenduri ehhh... sila la makan nasi kenduri hang sendiri =D

Anonymous said...

weihhhh apsal ko uwar2 kan impian kitaorg nak beli superbike nih...cisszssszzzz.... munie..sila cubit pp ko cepat... aku dah tunang nak kawin dah x lama lagik..

Amie Fadli said...

ehhh sapa punya comment ko delete tuh? comment tuh mengutuk aku ke? grrrrrrrrrrrrrrrrrr

mun-e said...

tu c nenek kasi komen. nape tah die delete. malu kot =D