Wednesday, August 26, 2009

aduhai~~


mengidam...

sedapnya.....

mmmm....






(tahan nafsu.. uhuhuh)


me: awk..mengidam kuih ketayap la.. sedapnya... :]''
RR: tengah posa ni awk.. tkleh pikir pasal makan la.
me: laa tingin je. hukhuk.

(psstt psttt yeke tak bole pikir langsung? sikit2 je takpe kannnn??)

5 comments:

ReD said...

hoissshh!! makanan plak die p google...haha

Riezal aka Rezdrake said...

isk truk sgt dah dak ni.. baru hari kelima dah ketayap sok plak teringin apa pulak ni..

ehem2.. lagi pun faveret aku gak ni.. aku panggil ketayap ni teruna malang ahaksss

mun-e said...

wuaaa.. hujan la plakkkkk cemane nak p cari kuih ketayap kat param ni.. huhuhuh

erk napa name die teruna malang? eeee sesuatu je ;p

ije said...

siap google tu!

dd dudu said...

huhu uwaa nape ramai orang buat entry kuih ketayap ni.. dah laa nampak menyelerakan huk huk smlm blog cik aida pun publish pasal ketayap

uh uh kijam kijam di saat pagi hari