Monday, July 13, 2009

nur kasih tv3 ;)


selain ghost aku juga amat meminati ceta Nur Kasih kat tv3 hari jumaat tu. sooo nampak jek kuiz watak anda dalam Nur Kasih ni kat fesbuk aku pon jawab lah dengan semangat berkobar2 plus aku amat yakinlah aku memang mempunyai ciri2 nur amina

uh uh semangat neh menjawab. memang watak nur amina dalam genggaman ah!












tapiiiiiiiiiiiiiii










resultnyaaaaaa..........................








Nur Murniwati ikuti kuis Watak anda dalam Nur Kasih? dan hasilnya adalah SARAH si budak manja...


Seorang yang manja, periang dan sering mengembirakan hati keluarganya. Akan tetapi hati Sarah mudah terguris dan jikalau Sarah mahukan sesuatu dia akan cuba sedaya upaya untuk mendapatkannya.Akan tetapi salah satu cita-cita Sarah yang akan cuba diusahakan sehingga ianya tercapai adalah untuk mengahwini Aidil. Sarah akan berusaha sedaya upaya untuk menawan hati Aidil dan tiada siapa yang dapat menghalang termasuklah Nur Amina.

wuaa!!!!! mane ade mane adeeeeeeeeee :O majuk sebulan xmo tengok nur kasih la camni :p

5 comments:

surney hasniey said...

haha...gelak guling2... ;p
tapi aku pun suka tengok nur kasih ni, start dari episod ke2...episod pertama tengok camtu je, skang ni tak sabar tunggu ari jumaat sebab nak tengok citer ni...(^,^)

Anonymous said...

wakakakakaka watak yg paling tepat utk nko adikku sarah... aku la nur amina...sila hormat aku...

~* chirpy_chummy *~ said...

wakakakaka...lawak dowh... tahniah..kerana berjaya mendapatkan watak terkebutt... muahahahaha *gelak jahat*

rosealley said...

eh eh aku dapat nur amina, haha, bangga lak

mun-e said...

wuaaaaa!