Monday, July 6, 2009

ku ingin kembali...... kriukk kriukkk

gambar ade kena mengena dengan mood penulis sekarang. iaitu mood lapar :D

gud morning uols ;p

isnin kali ni pagi2 lagi aku dah berkejar siapkan keja last week :D alhamdulillah dah setel dah. skang baru bole lenggang2 kangkung sket buat report plak. baru la leh buat keja sambil layan lagu.

aku dengar lagu rama band. lagu tu aku tau dalam ceta cinta untuk ain kat tv3 haritu. dah abes dah pon ceta tu.

masalahnyaaaa lirik die mengganggu betul lah. sedih. wuwuwu. kalo aku putus cinta dengar lagu ni confirm meleleh2 ayaq hidung sume ;p

uh sikit part yang menyentuh perasaan ;p
:-

Saat - saat yg indah, saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
Kuingin kembali

adoiiiiiiiiiii apesal la buat lagu sedih2 ni?? pangggggg diri sendiri kerana punya pilihan utk tidak dengar tapi masih nak dengar jugak =D

ok laa saje cari2 mood utk buat report ;p ah lapar sudahhhhh huhuhu cepatla 12.30 hehehe. bye! slamat mulakan minggu anda ;)

p/s: aku baru dapat tau satu cerita kelaka. kalo korang sume tau mau korang gelak guling2 ni :D tapi xmo ah ceta cam xbaik jerrr ;p


6 comments:

dd dudu said...

he he heeeeee

rosealley said...

owh, aku selalu tau lagu baru dari blog ko, nak donlod ah, haha

surney hasniey said...

Owh...aku lapar melihat makanan itu..dahla aku pose arini, yang ko gi letak gambar tu nape?kan tak pasal2 aku terklik blog ko...aishhh!!

mun-e said...

dd dudu
hehe hoho huhu :p

rosealley
yeke? wah bagus bagus bagus =p

surney hasniey
haiyoooo sape suruh click? bukan salahku kannnn hehehe

cronyz said...

muni & lapa mcm x leh dipisahkan je

mun-e said...

tido la ata ;p