Wednesday, July 15, 2009

kak melah oo kak melah =D



hah! tetiba aku dah tingat lagu ramlah ram yang aku dok sebut dan tanya sume orang kat ym last week!! yang ade dalam jangan lupa lirik tuuuuu =D

lagu ini laaaaaaaaaaaaa..


bila ku rindu~ aku menyebut namamu~~ bila ku resah~~ _______ (sila sambung sendiri)
HAHAHA

entah cemane tetiba pagi ini lagu itu terngiang2 di corong telingaku. mungkin kah ku kerinduan? wakaka. oh nak g donlod ah skang. teringin nak dengar. hikhik. panggggg!! =D

morning malaysia (sun) (^^)/

uh nak donlod jugak lagu akim af7 tajuk bengang. dengar kat hot pagi ni ngan smalam hehehe

UPDATE SELEPAS 1 SAAT----------------------------------------------------

YA AMPUNNNNN LAGU TU LAGU CT FAIRUS ARRRRRRRR BUKAN RAMLAH RAMMMMMMMM

HUWAHHHH SUME ORANG SILA JANGAN LEMPANG AKUUU WUAAAAAA. NO WONDER LA SORANG PON TAK TAU ADE LAGU RAMLAH RAM TIME JANGAN LUPA LIRIK MINGGU HARI TUUUUU. NO WONDER LAAAAAAAA.. AAAAAAA MALUNYAAAA TERSILAP AAAAAAAAAAAAA


NANGES LAJU2 DI BAWAH SINARAN MATAHARI ='O

7 comments:

ciare (^_^)v said...

hewhew ;)

ReD said...

hihi.. mengong jap la muni ni...hikhik

Anonymous said...

kalau aku cakap ko sengal karang...ko fire aku pulak...aku dah hagak dahhh...mana ada melah lagu mcm gitu....panggggggggggggggggggggggggggggggggggg!

mun-e said...

hihihi sori laaaa

perangai OVER CONFIDENT datang balik =D

~* chirpy_chummy *~ said...

wakakkaa... aku nk nyanyi kan td, mcm xkena plak dgn sore ramlah..ngehehehe ptut laa..salah bayangan org rupenye..ngehehee

p/s: share ckit lagu tu..aku cam suke jek lagu tu..haha lagu akim aku ade,nk?

cronyz said...

lagu ni ke yg wat ko meroyan ari tu...cet

kasut-gombak said...

cet, patut la aku xtau.
ko salah artis rupenya.