Thursday, July 30, 2009

frenster ade chat??? sejak kapan? O_o


sejak bile frenster dah ade chat? O_O ohooo terbeliak mata ku =p


haaa dah macam fesbuk dah gayanya! tapi fesbuknya takde la popup as new window.. lain sikit la..


wahhh siap bole set as invisible terus laaaaaa.. canggih sket la kotttt dari fesbuk. hokhok.

ape2 pon.. aku dah kurengggg layan frenster. skang layan fesbuk plak. tapi tak de la layan sangat sangat sangat spt mane aku penah layan frenster secare ketagih dulu.. hahaha

stakat masuk2 tengok2 gambar dan amek kuiz saja lah. pastu comment kat wall orang lain. hehe.

ape2pon.. blogspot tetap di hati.. yeah! i power blogger u ;p

10 comments:

Firdzah said...

owh ye ke.. tak tau pon!.. tq 4 dis info..

murni^^ said...

ehehehe same2. fizah ade fesbuk? nak add ;p

firdzah said...

tak de..frenster pon tak de.. kite ade blog jer.. hehe..

surney hasniey said...

owh...aku dah takde fster...
tapi pernah dgr pasal chatting kat fster ni...

owh ye mune, ko ada add aku kat fesbuk kan?? sori, aku blum approve lagi sebab dah lama giler aku tak buka fesbuk...huk huk...

murni^^ said...

yeker seni? aku x ingt aku ade add ko x hehehe. xpe xpe nanti kalo ade, cpt2 approve eh ;)

dd dudu said...

hasni x add aku pun fesbuk, kecik ati ;v

(saje buat ayat cari pasal haha)

pestisid said...

lorh blogger lagi ke muni. berteknologi la lebih lagi. wordpress is powerful than blogger. :p :P :P

mun-e said...

tunjuk kat aku wordpress yang berlayout cun baru aku akan bminat.

wordpress cam orang tua nye layout la. boring!

pestisid said...

wordpress mcm org tua sbb ko x try design. sila la design sndiri. ko kan terer programming uols.

cube ko tengok ni ok tak?
http://designdisease.com/

or this one utk blogging dunia akhirat:
http://drmaza.com/home/

or this one utk ko blogging secara duniawi sahaje:

ohartis.com

hikhik.

mun-e said...

benda yg bagus adalah benda yg org bukan ade ilmu IT sgt pon bole buat..

aku tetap dgn i power blogger =D