Thursday, July 16, 2009

emm sedapnya butterscotch yang dibakarrrrrr :]''


hoho. aku baru tak sampai sehari tak update eh eh ade plak yang complaint? wahhh. hehe. sape makan gula2 die terase manisnya =D

hari ni sangat bezeeeeeeeeeee memang all out abes lah hari ni. tapi yang pelik tuuuu time aku beezee giler giler ade jerrrrrr insan2 yang slama ni senyap jer tetiba hari ni rajin mentegur aku. ceh sebenanye lebih kepada nak kaco. lagi aku kate beezee lagi sonok ko nak kaco eh ___ ? =D

hehe tak kesah pon lah. keja ku hampir siap lah. dah siap dah jasper report. ade sikit2 jer lagi. tapi xla jugak siap betul sebab aku tak letak pon graf. ah lantak ah. graf2 bulan depan jer aku letak =D banyak tul keja.. dah tengah tahun dah pon =( bila la dapat ronggeng2 ni wuwuwu

oh ari tu time aku balik lambat... sementara nak tunggu puan azizah.. (emmm tak suka balik sorang2 huhuhu.. ) aku snap gambar toys yang ade kat ofis aku ni. err kalo tuan punya toys bace blog ni jangan marah wok =D

curi kanggg yang paling besar tuuuu muahaha

dah besar2 pon main toys lagi kan? cewah cam la atas meja aku takde kan? =D

okay lah sikit jer lagi pastu nak balik. dah 2 minggu straight balik dekat pukul 10 (T______T) ponatttttttttttt bonar dah eden ni haaaaa .. dah cekung cam nenek dah muko eden.. tak cayo tengok neh

pucatnye bibir. hantu keliwon pon reti pakai lipstik :')

kahkah kah kah alolololo sedihnya mukaaaaaaaa cam mintak penyepak je kan? ='D okaylah. ini namenya nak buat lawak tapi penat. emmmmm tetiba terbau roti bakar dari pantry. uuuuuu nak cikittttttttt ;p

daaaa~

p/s: uh ade ke patut user yang aku tensen aritu leh cakap nak susahkan aku sebelum die benti keja ni? wattaaaaaaa? elooooooo ingat aku sangat berbesar hati ke kerana suka disusahkan oleh ko??? apesal? nak cari gado? ko ingat ko spesel sangat? (gaya dan nada harum dalam ghost =D) hehe gurau aja lah. sikit pon x lut ar. (padahalllllllll........... ) =D


3 comments:

ije said...

mak aihh toys!! uhu. kak muni... jeles la kak muni pandai melukis kat paint. sangat comel!!

cronyz said...

weh muni..yg ko komplen awl2 tu, aku tau sape org nye...tp yg ko ckp org yg snyap sblm ni tiba2 tegur ko nk kaco tu sapa lak? hmmm

mun-e said...

ije
lerrrr tu bukan lukis la ije. itu cakar2 je :p

cronyz
hehehe. tau2 je ko ni ek. nyampah i ;p oh yg tu nanti kite gosip2 lah :D