Thursday, July 23, 2009

along sila terharu lagi!!!


hari ni aku balik awal. ikut jam punch card :p *punch card cepat 12 minit ya kawan2. hehehe.

beshhhhh balik awal. tadi lipat baju yang menimbun. sambil tengok tv. sambil diganggu oleh aqil danial. cisssssssssss

aku plak yang kena buli ngan die. aku dah lipat segunung sekali die pegi campak abes terurai sume tu. ibu die plak dah tak larat marah die. ibu die masih tak sehat lagi. so, aku hanya mampu jerit mengadu kat emak aku jek.

"wannnnnnnn tengok aqil ni. die kaco mak langggggggggggg"

uh ibu sedara terpakse kalah ngan anak sedara yang berusia 3 tahun. nanges satu baldi. semalam balik awal gak. pastu g pasar malam ngan mak. huwahhhhh lame gile x jejak kaki kat psr malam di waktu petang. hoho. beli yong tau fu. sedappppppp!!

mase dalam keta g pasar malam tu, dah tanye mak dah. plan ape nak buat. sebab ktorg nak kemas rumah awal2 untuk majlis tunang kakak aku. xmo buat keja last minit. baik setel awal2. jadi mak aku pon kasi la plan nak kemas bilik itu ini blaa blaaa pasang langsir laa...

sekali tetiba lepas makan yong tau fu, aku ngantuk lalu tertidooooo. kuikuikui. pagi ni msj mak, mak cakap aku sengaja tido. hakhak. (mak ni cam la tak kenal ngan anak mak yang paling comei ni kan kan ;p)

makaaaaaaa!! malam ini akan ku kotakan janji semalam. akan ku bantu emak kemas rumah! biar rumah berseri2 di majlis pertunangan kakakku nanti. hohooho. aku plak yang terlebih excited compare kakak aku. hahah!

daaaaaa~~ besh besh balik awal. terase hidupku sangat bermakna. uh uh ;p

~mangse balik kerja awal setahun sekali~ ;p


6 comments:

Riezal said...

amboi rajinnyer maklang.. maklang, nanti kalau balik awal esok.. tolong lipatkan baju bertimbun cek jugak bleh dak.. nimbun dah ni.. bleh laa bleh ek.. maklang kan baik.. caboooottt

inTan aDek Si Muni said...

huahaha...esok along nk tunang, bru ari tu ak balik...kui3... slmt bkemas~~~~~

mun-e said...

Riezal
boleeeeeeeee. bole blah. har har har.

intan poyossssss
ko tau x smalam kan aqil kan die amek baju ko pastu die sengaja keluarkan air liur die kat baju tu. hahaha. padan muka aku kena basuh balik. hahaha. panggggg pukul pampers aqil.

ambooooooi biase die tuh!!

Anonymous said...

hhahhahahah...for your info..aku x rasa lagi aura2 nak bertunang nih..mungkin sebab otak aku penuh dengan aktiviti kerja2 akademik yg menuntut tahap fokus lg tinggi compare dengan fokus nak bertunang nie... anyway aku amatlah menghargai kalau ko dapat kemas kan dulu apa2 yg patut...nanti masa ko nak tunang aku akan ganti balik ek...heheheh... huwaaaa mcm x percaya la...lg 2 minggu nak bertunang...

dd dudu said...

selamat bertunang along muni ;)

Anonymous said...

tq dudu... jemput datang ye nanti..