Friday, July 10, 2009

8 bulan sudah berlalu.. kejapnya


berikut adalah perbualan adik beradik .. antara kakak yang comel dengan adik yang extra comel =D

along: esok nak g kul brp ek...
along: yahooooooooooo
along: leh jalan2 esokkkkk
along: kelas x derrrrr
along: g ngan ko.................
along: bestnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
along: yahooooooooooooooooooooooooooooo
aku: panggggggggg
aku: pegi pagi la
aku: tp mak kate ayah xnak ikut plak
aku: laaaaa
along: lor...
aku: aku dah plan nak belanja sume malam tu makan seafood
aku: huhuhu
along: wahhhhhhhhhhhhhhh
aku: aku suh mak bgtau ayah
along: bestnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
aku: a'a
aku: nak belanja sempena dpt duit cukai terlebih bayar (kuikuikui)
along: pastu?
along: ayah nak g x?
aku: entah xtanye lagi pagi td
aku: nanti la pujuk2 sket
aku: huhu

esok kami akan berangkat ke kuantan. mengangkut pulang adik bongsu yang akan tamat praktikal 8bulannya di BP Chemical kat gebeng. pegi sabtu balik ahad. emm tak dapat la pegi kenduri kawen rumet matriks ku c ainul.. huhuhu

8bulan adikku praktikal tapi rasa macam baru semalam jer hantar die kat sane. cepatnya masa berlalu..... kan?

bgambar depan BP chemical. perghhhhh bergaya siot keja kat sini, kataku dalam hati. hehe

yaaaa.. 8bulan lalu aku adalah sangat "comel" =')

ehem. encik RR kalo nak masuk family ktorg kena pandai posing macam abg ipar kitorg ni ya! =D


2 comments:

http://fiit.unisel.edu.my/amlya said...

wah..wah..siap copy paste perbualan aku ek.. ye Mr RR . Kene gedik2 sikit bila masuk family En Majid nih...

inTan aDek Si Muni said...

yeay2....ari nie family dtg amek~~ bestnyee...wati dee~~ ak dpt adiah besh2 tau...sume org kt cnie syg nk tinggalkn ak...huahauhahaha..jom2..kte mkn ikan bakar dkat tg lumpur mlm nie.. okii..nk kemas2 packing brg~~yeahhhh