Tuesday, June 16, 2009

semangat


langit bandar baru sentul, 16june2009 :)

walaupun KL ini jam, tapi sini lah duniaku~~ ku suka suasana sesak sebegini daripada tempat sunyi sepi macam uniten bangi , contoh la =D

kalo sunyi sangat tahap susah nak nampak orang tu macam errr seram jer rase .. bole? :D lagipun aku penah cakap kat sorang kawan aku ni yang aku rase kalo duduk area tak ramai orang ni cam tak bercampur ngan dunia luar jer.

bila aku dalam suasana sesak2 nak pegi keja ni, aku tau la sume orang tengah kelam kabut nak pegi keja. ade dapat aura semangat gitu. kalo lalu jalan sunyi jerrrr macam nak pegi ofis lame dulu, eee rase x semangat laa..

aku pelik ke? tak kottt. hehe. aku seorang yang memerlukan orang lain dan environment untuk dapat semangat. so pagi ni dah dapat semangat. caiyok2!!


11 comments:

cronyz said...

gile ke?

rosealley said...

aku xsuke jem, huhuh

ije said...

ada logiknya gak tu. tgh sesak2 tu boleh gak layan lagu, main msg ke, make up pun sempat. kan kak muni?

mun-e said...

cronyz
wahaha.. eleee terase la tu org bangi :p

rosealley
aku dh kebal kot. kakak aku pon kagum tgk aku cool dalam jam hahaha

mun-e said...

ya betul ije! sempat snap pic lagi.. hahaha.

Amie Fadli said...

eleh..apsal ko x bg cth tempat sunyi kat mcm tempat keje aku ni...BATANG BERJUNTAI... BANGI tuh kira ramai jugak owang....cis cis dan cisssss!

mun-e said...

a'a laaa aku lupa plak batang berjuntai =D

uniten tu sbb sindir seseorang. yang bkerja di situ. muahaha

ReD said...

haha..me too..like suasana yg ala2 jem sb nk p keje.. at least kte tau yg kte ni x sorg2.. org len beria p kj.. y not kite beria jgak cm dorg..??haha

mun-e said...

yeay ReD memahami diriku =D tak suka perasaan ade sorg2 je huhu

circleinspoon said...

aku tak dapat tangkapla apa motif kau bagitau date b'day tuh...

mun-e said...

ceh! ko saje2 tak dpt tangkap motif aku tu. heh