Saturday, June 13, 2009

kehidupan seorang pembayar cukai yang masih tak dapat cheque cukai terlebih bayar dari LHDN :')


assalamualaikum semua :)

hari ni aku nak tunjuk gambar ape yang aku makan semalam setelah semalaman tinggal sorang2 di rumah. ade ke kakak aku kate aku pemalas sebab panaskan jer lauk yang mak masak semalam. erk.

bukankah kite tak bole membazir wahai along ku. dah mak masak tu mesti lah die nak suruh anak die makan. mak kan emak yang begitu menjaga pemakanan anaknya. mak kan emak yang suka memasak. patut bersyukur tau, ibu orang lain ade jenis yang tak suka memasak langsung. nak makan pandai2 sendiri. hoho.

cehhh saje je nak propa kakak aku wahaha.

eh ini bukan malam tadi. ni minggu lepas. emak masak bubur kacang campur durian yeay!

makan dengan roti sambil duduk depan tv. beshnyaaaa =D (walaupun cam buruk jer makan depan tv. hehehe)

licin woooo =p

ni aku makan malam tadi. =p. telur letak ikan bilis letak cili padi letak kicap. aku suka jer lauk sesimple ini. nikmat!

ini lunch tadi. aku masak ikan bilis letak bawang letak cili padi letak petai RR kasi letak kicap =p pastu panaskan ikan pari masak asam pedas emak aku masak semalam.

kuah asam pedas letak kicap manis memang besh! nyum nyum

apakah motif c muni ni tunjuk makanan? ahaha. saje jer.. nak dengar pengakuan jujur x? sumtimes nak kasi korang yang tak duduk ngan family rase jeles. bole x? hahaha gelak jahat. =p. yelaaa aku takde ape pon yang bole buat orang rase jeles. kadang2 suka dengar orang cakap "besh la ko duduk dengan family" yeeee aku sangat suke dengar itu =D

lagipun ade orang suke cakap aku takde kampung. kampung sama dengan rumah mak bapak. so aku tinggal dengan mak bapak maksudnya aku takde kampung la. ayat lain lagi.. feel balik kampung time raya orang yang ade kampung lain dari feel balik kampung rumah nenek bagi orang yang takde kampung cam aku ni. yela yelaaaaaaaaaaa .. WATEVERRRRRR. =D okay ini orang itu jer yang faham la =p

yang penting aku bahagia dapat cium ketiak mak hari2 .. KAHKAHKAH. :'D

kejap lagi pukul 4 nak cari goreng pisang ke cakoi ke... wawawaaaaa beshnya impian. harap2 tak malas la =D

3 comments:

Amie Fadli said...

bengonggggg! cium tiak mak konon....

Max J. Potter said...

oh wow...foodies~~!

ije said...

betul2! sesekali makan nasi + telur + kicap pun best. nak lagi best letak ayam goreng kunyit je. nikmat!!