Thursday, June 25, 2009

hasil CSI ;p


klik gamba untuk besarkan ;p

sambung jadi CSI semalam ;p cuba teka ini apa?

alaaaaa lambatnya teka. ini rumah RR di kampung. hehehe. ade macam resort tak? ade kannnnnn ;p

sukanyaaaaaaa. rumah idamanku! suka sangat tangga 2 tu. suke rumah yang halaman die luas... beshnyaaaaaaa. haish bile dapat pegi ni ;p (perasaan berbunga2)

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii








apesal ade gambar RCW kat myspace die ni? pangggggggg!!!!!!!!!!!!!!

(musim bunga terus berubah jadi musim durian gugur atas kepala)


p/s: bahana balik kerja lambat. confirm susah nak tido satgi. tu yang merepek ni ;p. gudnite uolsssssss =D

8 comments:

ciare (^_^)v said...

kes cemburu lah neh? :P

husband aku slalu kata "RCW pelakon opera"


=P

mun-e said...

xlaaaaa. cemburu comei2 jek =p
pelakon opera? ye la tu. makeup sebeban =D

tp die mmg lawa pon.. uhuk

ReD said...

hohoho..die comey...=)
aku paling x suka si fasha sandha tu la!!!
sb my boy minat kt die.. siap add n letak pic minah gewdiks tu kt fs sume la..!!menci aku!!!

kalu my bf minat kt si RCW ni, makanyer.. sama kes la si Rozita ni ngan fasha tu...! huh!

murni^^ said...

hahahaha. relax la lindaaaaa

biase laaa kite mesti benci artis yang bf kite minat. kan kan? hehe

rosealley said...

memang lawa pun rumah die, xsabola tu nak balik kampung mentua;p

murni^^ said...

wah. ko cam tau2 jer perasaan aku eh. wakakaka! berangan lebih ;p

eh, x g merayap alamanda ke.. hehehe

dd dudu said...

waa cantek umah die ;) tul ar cam resort gtu hik hik

muni, aku dah ade kat umah ni. tok lah nak datang jap g, kamu nak datang kul bapekah :)

ije said...

hahaha.. matila RR