Thursday, June 11, 2009

aku pelupa macam mak nenek ;(



apakah? tolonggggg?!! sape2 yang ngaku kawan baikku yang kenal diriku luar dan dalam sila bantu aku bagitau apakah kereta idamanku?

uuuuuuuuwaaaaaa!!!

9 comments:

noname said...

bkan hyundai matrix ke :n

ciare (^_^)v said...

mitsubishi lancer kot =P xkan kereta sorong kot =D

mun-e said...

matrix dh try. hyundai matrix.

lancer tak mungkin.. time aku register dlu aku x kenal keta pelik2 ni huhu

setau aku, aku minat hyundai matrix ngan kenari putih je mase tu (T__T)

oh ya, kenari putih pon aku letak. salah jugaakkk

wawawaaaaaaaa

rosealley said...

errr, xtauuuu, xdapat membantu, uhuh

dd dudu said...

ko letak nama samaran kenari putih kot

cube ko try si putih, atau shiro

ciare (^_^)v said...

SHIRO?? hahahaha lawak di situ. naseb aku tak tgh minum air kalo tak dah bsemburssss =P

mun-e said...

hahaha. ciareeee aku letak shiro pon tak betul gak.

kalo la shiro jawapannya, lawak gile laaaaaaa HAHAHA

Amie Fadli said...

what da FUC***** la ko nyer hint password... kete peberet ko MAZDA lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lupaaaaa kaaaaaaaaaaaa????????????

mun-e said...

bile masenyaaaaa itu keta pertama keluarga pak majid laaaaaa pukkkkkkkkkk