Saturday, June 27, 2009

@peaceful office :')


27June2009



lalalala~ lalalala~

go go go!!

buat keja sambil layan 3 lagu ni jek ulang2 kali hehe. nape sume lagu indon? eh sukati aku lerrr ;p


wuaaaaa tetiba dengar bunyik phone dari bilik blakang sane. :((. kejamnya sape buat lawak call ofis time ari sabtu ni. dah la aku sorang2. wuaaaaaaaaaa!!!! benci la! takutttttttttt wuwuwu

p/s: RR bukan 1 ofis ngan aku pon tapi saje letak die dalam list ofis =D tengok, kami berdua adalah pasangan yang bekerja di hari sabtu.. KAHKAH kasihan sungguh :')


5 comments:

Rose Closet....Heavenly Fashion said...

hi cik murni, sape kat belakang tu????;p-ros

mun-e said...

xde sape sape.

aku kat rumah sudaaaaaa ;p

(kalo ko tanye soalan ni tadi confirm aku terus lari balik rumah haha)

ije said...

agagaga. penakut rupanya! =P

mun-e said...

takuttttttt awuwuwu (takut ngade2 ;p)

faizah said...

ofis aku lg menyeramkan.. huhu