Monday, June 22, 2009

22062009


awan pagi @ tmn koperasi polis.

slamat pagi isnin!

hari ni sampai awal. tak tau cemane leh awal. sampai2 jer trus makan nasi goreng bawa dari rumah. hehe. uh dah lame xmakan berat2 at ofis. rase terover plak peyut ni. huhu.

kat ofis aku ni ade sorang orang baru tau. pompuannnn tapi gaya cam laki. rambut pendek, siap sangkut hp kat belt tuuuuuuu... slack, kemaja yang die pakai memang suma baju laki punya.


dah 3 kali aku masuk toilet dengan keadaan tergexut sebab nampak orang laki tengah cuci tangan kat sinki. rupenyaaaa minah tu. hoho.

dah la aku penah tegur sorang vendor yang lebih kurang cam ni gak. hmm macam2 la.. yang ade anak, nak buang anak. sedangkan orang lain berusaha sangat2 nak anak. yang laki nak jadi pompuan, yang pompuan nak jadi laki plak.

adakah kita semua umat akhir zaman ni tak bersyukur ngan ape yang kite ada?

hehe. daaaaa~ keja keja!

No comments: