Thursday, May 21, 2009

user training


semalam saya ke HUKM. ade user training.

punyala jauh nak parking sbb situ visitor park nya di depan pastu kena la menapak jauh ke belakang untuk pegi ke blok pendidikan. training tu kat tngkat 5, blok pendidikan. huhu.

hospital yang senang nak parking yang saya suka sebab tak la jalan jauh sangat ialah hospital selayang. park die kat bawah pastu bangunan hospitalnya segedebuk di situ. sume2 pon dalam bangunan tu jugak. senang laaa nak mencari. hoho.

sejak kerja kat comp saya ni, dah 4 buah hospital la saya gi melawat. HKL (of cos la kan..), selayang, serdang dan hukm. sume dekat2 jer =D

eh hari ni bukan la hari melawat hospital sedunia ke. bukannn..... tidak sama sekali. hehe. cumenya semalam mase kat hukm, saya nampak pic ni. cam comei jek :p so, snap ar pe lagi. :)


gambar nurse beramai2. comei jek :D.. tapi macam biase la, gambar comei di hati saya, selalunya tak comei punnn di hati orang lain. kuikuikui.

daaaa~~~ =D

No comments: