Tuesday, May 12, 2009

tag diri sendiri.. ngehehe


aku jumpe tag ni dekat blog kawan kepada kawan aku =D. jadi aku nak tag diri sendiri bole?? =D

For the instructions, add your name on the list and simply spell out your name using the given Japanese letter- translations below. Tag six of your friends and inform them of the tag. Have fun.


TRANSLATION:

A - kaF - luK - meP - noU - doZ - zi
B - tuG - jiL - taQ - keV - ru
C - miH - riM - rinR - shiW - mei
D - teI - kiN - toS - ariX - na
E - kuJ - zuO - moT - chiY - fu


makaaaaaa.. nama ku :

NUR - todoshi
MURNI - rindoshitoki =D sedap gak kan? ahahaha!!
WATI - meikachiki... hihihi comei jer :p

so nama penuh ku dalam jepang = todoshi rindoshitoki meikachiki ... kekeke

sekarang nak tag - dd, ezzan, eross, wawa, aya dan alkhair.. ngehehe

senang jerrrr =D, sila buat wok! =p

7 comments:

dd dudu said...

woh interesting!

nanti aku pasti buat wokk

rosealley said...

wah cam best cam best, nak wat gak

mun-e said...

hehehe dh agak korg mesti suka nak buat =D

KUNTONG said...

salam:
nama saya dalam jepang ialah:
meikarikici katodokashi.Oi... hebat tu !!

mun-e said...

bebelit2 lidah nak nyebut nya =D

Amie Fadli said...

hai...my name in japan is "todoshi karintafuka" wahahahahahah macam nama tau fu fa... u can call me karin... nice nye.......

Amie Fadli said...

mcm pronounce lintang pukang je bila aku pronounce balik karintafuka tuh! cehhhh