Monday, May 4, 2009

senarai jemputan kawen 2009 .. hakhak


dulu-dulu, aku tak faham benda ni. sebab tak pernah rase sendiri.

sekarang bila dah merasainya sendiri, baru la bole faham perasaan orang yang mengalaminya dulu.

adakah ku terlalu sensitif? adakah aku sudah tak dapat fikir secara positif? adakah aku hilang arah secara tiba tiba? adakah aku mula kembali ke muni yang dulu?

_______________________________________________

jommmmmm jadi macam bree, simpan sume masalah dalam almari. tahun depan baru ku bukak balik ya! =D

jom ceta pasal kawen nak? haish sejak dua menjak ni, ramai nau call / sms mintak alamat nak menjemput p kenduri kawen =D korang ni kan~~~ nak dekat2 tarikh baru menjemput. susah tau nak decide untuk pegi mane 1 sebab kalo clash tarikh tu, tempat plak jauh2, haruslah buat cabutan bertuah gitu. hehe.

okay jom buat list. yang mane sempat capture dalam kepala la tarikhnya hehe.

30Mei2009 - fana , kawan skolah raja ali kawen. haa maybe bole pegi sebab dekat jer dengan rumah aku =D. nanti kena contact cik yusdiana yusof, die pegi ke tak. hehe.

31Mei2009 - ciare. betulkan ciare? kalo salah sila betulkan hehe. kat perak. terclash plak ngan tini. tini kawan skolah raja ali ku baru jer sms tadi mintak alamat. hoho. sori ya cik tini, dah planning nak p kenduri ciare la. aci tak kalo guna alasan dah pegi tunang ko, so kenduri kawen ko takyah g? hehe memain jer. sori ek, kite ikut sape jemput lebih awal. hehe.

1Jun2009 - rayhan. wah rayhan , ko kawen time orang kije? hoho. tau la ko cekgu. cekgu kan cuti, tapi programmer tak cuti ar. huhuhu. cemane ek? kirim doa kekal ke akhir hayat je ok kan? =D

7Jun2009 - kak shae!!!!!!!! =D ni ex-ofismate aku dulu. pas kawen, die menetap kat sabah , sempoerna nun. hoho. jauh tu. maka, jom pegi kenduri kawen die. dekat jer. kat kelantan. hakhak. planning ngan bai untuk pegi sane. hehe. awkkkkkkk jom arrrr itutttttttt jom arrrrrrrr jadik driverrrrrrrrrr =D. tarikh ni jugak kak dilla, juga ex-ofismate ku kawen. tapi kat perak. erk cemane dari kelantan nak terbang ke perak ek? huhu. sori kak dilla, kite gune alasan sape jemput dulu k.. huhu

okay setakat ini, itu saja yang sempat capture dalam kepala. hehe. haish sume mo kawen. relax2 dulu korang ni =p.

pssssttt kalo aku jadik pengantin paling last, adakah aku akan dapat hadiah paling mahal? =D

tembam kan kami yang bulan 10 tahun lepas. ish ish insaf kejap =D

7 comments:

ciare (^_^)v said...

thanks muni sbb pilih pegi majlis aku..uuu terharu T_________T

ko jgn xtau, bakal pngantin sgt sensitip..cepat nanges..aku rs happy kalo korg sume dpt dtg..nanges lagik T__________T

hoho ;n

mun-e said...

errr tau bakal pengantin sangat sensitif (jwb ngan berhati2 sebab takutt =D)

hoho :p

ReD said...

musim mengawan la tgh2 tahun ni...hehehe

awk tu ble lg muni??lalala~~~

p/s: org dh start mengawan. xleh tahan la kalu tgl kte x mengawan sama..muahahah (gelak jahat!)

mun-e said...

ala kekasihku seru tak seru2 agi ar.. cemane nak kawen? hehe

haish layan mcm jer ayat linda psl ngawan2 ni. serammmm jek dgr haha.

Amie Fadli said...

weih....x suka gambar tuh... comel nyer....

mun-e said...

hehehe. longgggg blender tu kena btulkan arrrr

xdapat aku nk wat shake hari ni. smalam kan shake aku berketul2 sebab goncang gune tgn jek.

huhu.

Amie Fadli said...

ko g la beli yg baru terus....huhuhuhu