Friday, May 15, 2009

selamat tinggal malaysia =p


mase kamu membace entry ini, saya sudah pon bertolak ke lcct. dihantar oleh encik rizal yang sanggup ambil cuti 2 hari semata mata untuk hantar dan jemput saya pulang nanti :').

terharu.....................

awak jangan lupa tau jemput saya nanti. saya sampai sini pukul 11.40 pagi. jangan lambat tau. saya nak buat aksi lambai2 kat awk macam aksi orang baru balik dari haji melambai2 kat family die tuuuu.. cewah! (apakah muni?? =p)

neway, harap perjalanan saya ke sane selamat semuanya. nak amek gambar puas2! nak gune polisi encik majid :- pegi melancung, bukan pegi makan2 ya.

okay, kamu sume.. buat keja sungguh2. doakan saya dan kami semua rombongan cik huzz ke medan ;p selamat di sane. risau gak ngan virus cecema biba ni. huhu.

daaaa~~ do miss me , ok? =p

nah! kot2 la kamu semua lupa muka ngan gaya peace saya yang telah menjengkelkan mata dan pancaindera ramai orang ni.. HAHAHA. hrp2 di medan nanti, saya tak buat, but saya tak janji .. kuikuikui :'D


p/s: mintak ampun salah silap. mane la tau kan? nak jalan jauh ni. bye~~ (^^,)/

4 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

aahh..jeles2..muni bercuti bergumbira.. waaaa..nk itot!!!

Riezal said...

happy holiday cin mun-e jgn lupa pakai mask tutup idung tu.. take care

ilah said...

sapa rizal??? ehem-ehem....

mun-e said...

ilah
uiks, jangan confius riezal itu sama rizal ku :p

rizal ku rizal lain hehe