Friday, May 22, 2009

memanfaatkan waktu blackout sebaiknya :)


minggu ni jer dah 2 kali dah ofisku blackout. sekarang ni every week mesti ade blackout. apelaaaaa..

tulaaaa nasib kerja di bangunan uzur yang dibina sejak zaman penjajahan jepun lagi. (ni auta semata2 :p)

bile blackout. mula la kerja terganggu2. syok2 fokus tetiba blackout. hampehsssss jer. aku ni dah la jenis tak bole ade benda yang bole buat fokus lari nanti terus lupa ape yang tengah buat. cewah! alasan semata2 :D

so, dah blackout nak buat ape ye? sebab dah kerap sangat blackout, punggung ni dah malas bangun kaco orang bukan mangse blackout. huhu. jom cantikkan workstation! =p

ni la hasilnyaaaaaa~~~ taraaaaaaa

row belah ktorg je yang salu blackout. sebelah sane tak blackout pon. cisssss! pilih bulu betul suis ni. nak blackout, biar la sume skali. abcdefg betul!

fokus sket =D gedik betul senyuman cik bunga itu setelah digantung di dinding. haha.

ceh! nak jugak interpremmmmm :p

byeeee~~ nak sambung balik kerja. tadi tak bole, sebab magrib. magrib2 mane bole buat kerja :p (betulke?) haha.

daaaaaa~~


2 comments:

Riezal said...

amboi bersih dia punya cubicle :)

mun-e said...

ehem ehem.. mestila :p