Wednesday, May 13, 2009

melawat baby yani (tajuk tak suprise langsung! =p)


di suatu tengah hari yang damai.. angin bertiup sepoi2 bahasa.. tersebutlah alkesah, 7 wanita sesetengahnya masih gadis sesetengahnya tidak :p berhimpit2an di dalam Saga BLM, menuju ke sebuah destinasi.. untuk melawat..

tadaaaaaaa!!


hai nama saya mohd afif syahmi (^^,)V

tiba tiba ramai auntie datang jenguk saya.. dorang ni sume kawan ofis mama saya

saya layan jerrrrr aaaa


nah kasi lidah sikitttttt =D

name auntie ni auntie muni. dalam ramai2 die laaaaaaa paling kekok sekali dukung saya tau. memang kantoi jarang dukung baby. ish ish =p

ni auntie huzz.. sedap gak duduk di pangkuan dia ni. empuk! =D

ni plak auntie amy.. ok la, ade jugak la bakat jadi ibu =D

ni auntie fir. die pon ade baby mcm sy gak. tapi tua cikit la dari saya. hehe.

ni auntie jijah. suke la die timang2 saya =D

haa ni la mama saya! eh mata die tertutup plak! haha =p

sekian, itu saje kesah saya =D auntie2 sume lainkali datang bawak hadiah untuk afif yaaa... ya ya, baiklah =p


7 comments:

firdzah said...

mune... comelnyer anak yanie... tak sangke..cepat nyer baby membesar..ri tu kecik jer (gambar dalam frame yanie)..bby tu cam suke jer landing atas mune..empuk ye deq..=P

mun-e said...

HAHAHAHAHHAHA

of cos arrrrrrrr empuk.. tilam vono k! =D

ala, baby fizah dalam peyut tu pon nanti cepat membesar.. tau2 jer dh masuk 9 bulan dah! =D

mmg comei je kan anak die? kecik jer.. ^^

ReD said...

tajuk x seprais tp still menarik perhatian ReD utk mbacanyer..
luv babies...hehe

mun-e said...

baby memang besh! balik jer tengok baby masing2 cpt2 transfer gambar n video!

xpuas main2 ngan baby ^^

Smiling Lolipop said...

nanti kite tengok anak anti murni pulak ek-ros

mun-e said...

ooo bukan anak ko ke dulu? ngeh ngeh :p

ReD said...

X PUAS MEN NGAN BABY ORG... SB TU KNE ADA BABY SDRI ;P
LALALA~~~