Sunday, May 3, 2009

lagi 11 hari nak pegi medan, yeay!


another month to go~

yah yah! baru sampai dari kampung halaman ku .. mencari pengalaman serta ketenangan hidup~ ececeh.. ayat tak tahan tullll ! pengalaman ape la yang ku dapat, asek makannn jerk 3 hari ni muahaha =D

but, berat tak naik ponnnn~~ tu la beshnya herbalife k.. bukan diet yoyo-o =p.. wah tetiba ngaku makan herbalife =D

ini buah kelapak kalu kamu enggak tauuuu. mane la tau kan, dah lama duk KL tak balik kg, buah kelapa pon tak kenal .. kehkeh

pagi pagi di kampung, harus lah beri ayam makan =D (sebenanye, dah berpuluh tahun tak bagi ayam makan, kuikui)

festime bawak laptop balik kg tujuan untuk mengisi masa senggang =D drama jepun tajuk bambino, sesuai ditonton di saat anda inginkan motivasi dalam kerja hoho

akhir skali, muka tuan punya blog yang on da way gi kenduri kawen semalam. hehe.

dAAAAA~~

9 comments:

inTan aDek Si Muni said...

Wati~~
ko nmpak kurus la..eh,bkn2..ko mmg da kurus..aku jer yg mkin gemokk..
hauhauhau..xd perasaan je ak bgthu ko kn?
xp2..asalkn KU BAHAGIA~~
hihii....nak ole2 dri Medan~~
nk kaen batikk..leh bt bju smpena ari tunang alon..
hhihi

murni^^ said...

ceh xyah ko nak bermadah helah bermulut manis di sini =D

nanti aku bawakkan ko pemuda dari kg batak kat danau toba tu ehhhh

hehe

ReD said...

muni...oooo... muni...
nk p medan bt pe?
holiday k???

mun-e said...

yezzaaaaaaaaa g holiday ramai2 1 ofis! =D

korg buat ar rombongan ofis korg gak. hehe

dd dudu said...

gi medan tetibe percume dd dalam beg besar muni ;p

mun-e said...

ooooo patut ar berat! cis cis nyah ko dari beg ku!

hahaha =D

inTan aDek Si Muni said...

pemuda kg batak kt danau toba??!
euww...baek ko bwk blik hero dlm ayat2 cinta tu ke..
hooohoho..
btol la kate2 ak...mne ade madah helah..ko mmg da kurus..
ak je yg mkin gemok..
tu yg tanak blik umah tu..
nnt ko ejek ak da gemOk.
whahaha...eksklusif x kenyataan ak nie??

mun-e said...

ooo gitu kee???

nenek gemuk nenek gemuk!! nenek gemuk!!!

ulang 44 kali btl2 ko gemuk kang

pangggggggggg!!

Amie Fadli said...

intan dee~~~~ aku pun dh kurus laaaaaaa..........hahaahaha.....lg kurus dr watiiiiiii!!!!!!