Thursday, May 21, 2009

gambar kesukaan


ku masih di ofis. nak uplod gambar ke picasa jap =p

suke la gambar2 yang huzz snap :p suke giler.. tapi dlm banyak2 gambar itu, aku paling suke gambar ini

.
.
.
.
.
.
.




























gambar pakcik penarik beca yang sedang garu kerongkong nya :'D

3 comments:

dd dudu said...

betolla muni... cantek2 gambarnye.. gambar ni cantek.... kiyut garu kerongkong ;p gambar yang gunung berasap sebelum ni pun cantek

bole ku tau ape kah jenis kamera itu ;)

rosealley said...

haha, kreatip la kawan ko amik gamba, cantek2, tetiba cantek lak pakcik tu ekk, hehe

mun-e said...

err camera ape ek? tp pakai lumix gak. tp xtau ape name betul =D
cik huzz, sila jawab! :p

ros, td ktorg borak2, huzz ckp pakcik tu mcm pasan huzz nak snap gambar die lalu die mcm control sikit gitu.

haha.

cam comei jer pakcik tu dlm gambar ni kan? :'D