Monday, April 13, 2009

xmo main kuiz tu lagi!


skang kat facebook, tengah hangat ramai join amek kuiz. ala kuiz hampeh hampeh jek. kuiz tu kena jawab beberapa soalan la. ade kuiz macam "betulkah anda org KL", "perempuan jenis apakah anda?", "adakah anda comel?" .. dan banyak lagi la. uh uh yang kuiz perempuan jenis apakah anda tu aku dapat resultnya adalah aku jenis perempuan pilihan mak mentua.. kuikuikui.

tapi tadi aku amek kuiz "seberape gedikkah anda"

skallllliiiiiiiiiiiiiiiiiiii result dieeeeeeeeeeee

.
.
.
.
.
.




Gedik Gila !
anda mmg seorang yang sgt gedik dan melampau2 dlm sesuatu perkara. kawan2 anda pastinya menyampah dengan anda tetapi kadang2 kehadiran andalah yang menceriakan suasana. tolongla kurangkan gedik tu


GEDEGANGGGG!!!

siuttttttt arrrrr hampeh45678 betul! mane ade mane ade gedik =O wuwuwu. ah takmo main kuiz tu lagi! puk =^



10 comments:

Ezzan Yusop said...

hahahahhahaha....kadang2 kita perlu terima kenyataan...hakhak!

dd dudu said...

muahahaha ye muni, kadang2 kene terime hakikat ;p hik hik

aku penah masuk facebook semate2 untuk main kuiz umur, n dengan bangganye resultnye ialah umur aku 16 tahun :D

hihihihihi sonok giler~

dd dudu said...

muni, aku main jap yang ni --> berapakah perbezaan umur antara anda dan bakal pasangan seumur hidup anda? quiz and the result is Pasangan anda SEBAYA!!!



waaah kuiz yg agak boleh di percayai ;p

mun-e said...

ezzan yusop
arghhhhhhhhh! itu la masalhnya tak gedik cemane nak time kenyataan??!!!

:p

dd dudu
eleeeeee kebetulan jek tuuu wek wek :D haaa nanti nak amek gak yang bakal pasangan tu umo bape gak ah. hehe.

Amie Fadli said...

ko mmg gedik... x yah amik kuiz tuh pun aku dah tahu...ko memang adik yg paling gedik...mengada2... kuat menangis...

mun-e said...

ek ek ek ek eleeeeeeeeeeeeee








dengki

rosealley said...

haha, aku pun selalu jadi mangsa kuiz2 tuh tau, result mmg hampeh2 la biasenya

nadia-ady said...

hahaha..kuiz kat fb memang banyak yg mengarut..hoho

rizal ridzuan said...

awkk..macamane gewdixnyer awk pun...awk pilihan hati sy..taw...
:p

mun-e said...

hehehe. korang, dgr pengakuan ikhlas tu dari RR tuuu??

ngeh ngeh ngeh