Thursday, April 23, 2009

wan murmurniwati??? panggggg!!


apa pandang pandang? nama gua wan murmurniwati tau! :'D

p/s: korang mesti tak faham kan. abaikan je la pompuan ngade suka perhatian lagi cepat kecik hati ni haha.

slamat buat kerja!! ah 23 hb april 2009 dah?? wah cepatnya masa berlalu~~ huhuhu


pic taken :- 30 december 2008

kenapakah ku tepek gambar ini? sebab semalam ku pakai baju kurung ini. hari ni c kura kura kecil pulak pakai. wawawa sebbaik x pakai sama sama semalam kan?? cik kura kura yang kecil, lenkali sms dulu ya kalo nak pakai. kuikui. kang tak pasal pasal orang ingat kita kembar. ngee~~

tapi kan tapi kan, baju ku lagi cantik la dari c kura kura kecil punya~~ wakakakaka lariiiiiiiiii~~ lari marathon kura kura lawan arnab :'D

jangan marah kura kura kecil :p


8 comments:

firdzah said...

name kamu wan murmurniwati ke? bukan normurniwati?

firdzah lagi said...

dah bc kat profil kamu :nurmurniwati..ya ampun...pang! kat diri sendiri..hehe

mun-e said...

hahahaha kura kura kecil yang tertipu :'D

ReD said...

hoho...uniknyer nm..nurmurniwati.hihi..nk menyebut nye..muncung hbis mulut ni ha..hihi

mun-e said...

hahaha. sila muncung panjang sikit ye =D

ije said...

patut la cantik je tuan badan.. nama punya la cantik~

kak muni, kalau kura2 lawan arnab, kura2 tau menang~

mun-e said...

ehem ehem cantikkah? :p mekacih cakap sy cantik.. (senyum sipu2 :p)

ala kura2 kecik kat ofis ni tetap lambat...wakaka! :p

circleinspoon said...

ada bunyik anak ayamlah. tergezut aku