Sunday, April 12, 2009

utk sahabat ku, kamu tau siapa kamu.


benda yang paling aku kesalkan dalam hidup ini ialah - kalo hubungan persahabatan aku ngan orang yang aku rapat putus begitu saja..

sejak 2,3 hari ni aku mula teringat pada seorang sahabat baik aku. die masih hidup, aku pasti tentang itu. cume aku tak boleh nak berhubung dengan dia. tiap kali teringat pada persahabatan kami, aku rase sedih. tapi aku tau kami masih lagi bersahabat. ah benda ni terlalu complex untuk difikirkan..

kepada seseorang itu, kalo kamu baca ini, aku doakan kamu bahagia sentiasa dan berjaya mencapai cita-citamu. :)


2 comments:

Amie Fadli said...

alamak ... aku rasa aku tau sapa sahabat ko itu... apa nak buat wati... dia telah dihalang dr berhubung dengan ko.... memang hampeh... tapi x pe... sahabat kau itu pasti ingat akan engkau...

mun-e said...

huhuhuh..~