Thursday, April 2, 2009

ulang tahun kedua himawari ku =)


setahun sudah berlaluuuuu...









sejak aku renew insurans kereta ku. hehe. mase aku awal2 dalam dunie belog ini, aku penah ceta pasal aku p renew insurans keta sorang-sorang. ek eleeeeeee tu pon nak bangga kan kan?

hahaha. tapi betul la itu dulu. aku memang tak berani nak gi mane-mane sorang-sorang. tapi sekarang tak lagi. uiks adakah aku sudah berubah? berubah ke arah lebih baik.. takpelah kan? hehe.

baru jek tadi aku singgah di proton tempat aku beli keta ku dulu. mula-mula aku masuk, aku trus menyapa abang proton tu sambil ditengok oleh kakak proton. aku rase aku tak kenal pon kakak proton tu, so aku buat-buat la tak tau jek.

skaliiiiiiiiiii, dia tegur aku. 'tak kenal akak keeeeeeee?'

'eh eh??' zooooommm terus ingatan aku berputar-putar mengingati kakak tu. sape jek kakak proton yang aku kenal selain kak camy? laaaaa.. kakak itu la kak camy rupanyaaaaaaaa =O

huwah lain benor dah rupe die skarang. dulu die chubby, skarang dah slim.. fewitt fewitttttt.. dulu rambut die kuning rosnah mat aris, skarang dah hitam ko.. padan la aku tak kenalllllllll hohohoho..

aku tingat masa aku beli keta dengan die dulu, die nak kenalkan aku dengan kawan die. tapi mase tu kannnn dengan rambut kuning die tu kan, aku kate, takpelah kak.. hehehe.. uishhh tak boleh bayangkan lelaki mane la die nak kenalkan ngan aku ngan rambut die yang kuning itu? MENGERIKANNNNNN (gaya kak mah dalam diary AF :p) hahaha..

p/s: himawari tu nama aku kasi kat keta aku.. hehe. b4 himawari, aku ade c putih :p tapi sebab c putih mula tunjuk tanda tanda uzur, lalu aku amek keputusan untuk membeli himawari.. COP! ape la himawari laaa si putih laa sume ni??? ooo.. itu pengaruh sinchan namenya... hakhak

2 comments:

Amie Fadli said...

hahahahahahahhahahahahahhahahahahhaha
ahahahahahahahaahahahahhahahahahahhaha
hahahahahahahahahhahahahahah

mun-e said...

pukkkkkkkkkkkkkkkkk