Wednesday, April 8, 2009

sejak bcintun ni, muni suka sangat bjiwang. tak suke tau!

dah petang, muka adalah sangat tak siap haha

sunyinya ofis aku hari ni. hari hari pon sunyi sebenanye. hehe. tapi kesunyian hari ini mengundang aku ke suatu daerah yang tidak bernama. cewah! dari pagi playlist aku dok ulang-ulang lagu yang sama menemani aku buat kerja.

my dearie, this song’s for you.. thanks for your love, jugak atas kesabaran awk melayan perangai buruk saya.. errr baru 7 bulan bersama terkejut takk makin hari makin tau banyak perangai saya yang buruk2 tu? :p dulu2 mesti tak nampak kan… err adakah awak rase tertipu?? padan muka.. kehkehkeh :p (cakap dengan nada sengau sebab cecema)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6ixth Sense
Tanpa lyrics

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu indah tapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa...
Cintamu aku resah
Tanpa...
Kasihmu aku hampa
Tanpa...
Dirimu aku mati
Hooo...

(Ulang chorus x2)

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Dan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hooo...

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ah biar la sesekali aku nk berjiwang karat pada petang yang sunyi ni kan?

8 comments:

ReD said...

hoho..kite suke sgt lagu ni..lalala~~~

mun-e said...

yeker? besh kan lagu ni. penyanyi sixth sense tu pon ensem (sempat lagi tuuuu HAHAHA)

rizal ridzuan said...

aper...ensemmm???blweekkkk....

rizal ridzuan said...

alololo..cecema ekk..meh sini..pok pok
....

rizal ridzuan said...

sayang... i mishhh uuuu..

mun-e said...

erkk kantoi puji penyanyi sixthsense tu ensem

waaaaaa lari lariiiiiiiiii

hehe

p/s: mish u more

ciare (^_^)v said...

eee xboleh xboleh..ni lagu tuk kerol aii jee tauuu..wahahaha =D

ijechan said...

*kalaula ada yang dedicate lagu ni utk ije.. ehe