Thursday, April 2, 2009

sblm kasihan kat orang lain, marilah kasihan pada diri sendiri dulu..




ya Allah kasut pompuan mane lah yang rabak sampai tahap camni???? hahaha! malunyaaaa orang tengokkkkk :p

alkesahnya, hari tu mase aku ade conference kat KLCC, aku kena balik ofis balik sebab nak setelkan error menda tah, user dah calling calling banyak kali sebab aku kan mase tu tak masuk ofis 4 hari straight.

time nak balik tu, hujan tetiba lebat selebatnya. aku park dekat luar, yang open air, takdak bumbung. dah la payung tak de. bawa plak beg sandang tepi yang berat. huhuh.

but ape la option yang aku ade~~ demi user yang amat ku kasihi, aku gagah lah berlari meredah onak ranjau tajam air hujan tik tik tik .. hehe

bersungguh sungguh lari weiiiiiii kalah watson nyambek :p sekali kannnnn tetiba aku rase kaki aku tajam tajam di sebelah kanan. aku tinjau kaki, erk kasut ku tercabut rupenya. alamakkkkk..

aku pun patah la balik dalam hujan lebat tu nak amek kasut sebelah yang tertanggal tu hahaha. sedih betul keadaan aku masa tu dah la hujan tengah lebat. bile dah capai kasut aku laaaaaa dah putus rupenyaaaaaaaa... (T________T)

ah ah malu i kalo ada mamat ensem yang menyaksikan keburukan perangai aku yang berlari lari dalam hujan sekali kasut tertinggal sebelah bile dah patah balik amek kasut itu sudah terputus rupanya (T__________________T)

cian kan? korang penah tak alami peristiwa yang kasihan pada diri sendiri macam ni? huhuhu

7 comments:

Firdzah said...

ishk2..kesian kasut tu..dapat tuan macam mune....

mun-e said...

cis!

oit oit org baru kawen.. ape kes tido lambat2 ni???
hahaha :p

Amie Fadli said...

hhaahahahahahahaahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaaahahhaahahhahaahahahhahahaahahahahaaahhaahah

mun-e said...

pangggggggggggggggggg!

ReD said...

olololo...cian..hihi
xpe2..tu tndanyer suh beli kasut br..hihi

mun-e said...

hehehe lindaaaaa

masalahnyaaaaaaaaaaaa, dh beli kasut baru. tapi xsampai sebulan, sudah kena beli yang baru lagi.

gile ganaz tul pakai kasut kan? haha.

smalam beli yang bata 30 hengget sudahhhh pakai p kerja jek. hehe

ReD said...

sng cter, beli ciper yg byk2 tali tu.kalu putus 1 tali,TALIan hayat len ade.hahaha

kte kalu pkai ciper cm tu kan, mau nyer tcmpak aje la ciper tu ble bjalan.hoho

x reti den nk pakai weeiiii~~~