Tuesday, April 7, 2009

pukkkkkkkkkkkkkkkk =^

hellooooo pakcik perut boroi yang baru lepas naikkan tahap kemarahanku!

saya tau la pakcik nak benti kerja dah tau la pakcik skang ari ari bole balik awal kan kan

TAPI TAK PAYAH LA PAKCIK NAK MENCURIKKAN FISHERMAN KU BAWAK BALIK RUMAH!

saya sakit tekakkkkkkkkkkkkkkkkkkk laaaaaaaaaaaa faham takkkkkkkkkk??? pakcik tak bawak balik fisherman saya esok, saya belasah pakcik ngan mop kat toilet laki yang busuk tu!

PUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

~mangse kena balik lambat akibat ade dateline nex week~

7 comments:

mun-e said...

selagi pakcik tak bawak fisherman saya tu, saya tinggal kan entry ni sbg sticky mode.

faham takkkkkkkkkkkkkkk????

ichaaaaaaaaaaaaaaa tengok abi icha ni buat auntie mun-e meroyan camniiiiiiii

ReD said...

huhu..x ptut btol!
psstt..fisherman elok k utk sakit tekak?kite dh lame sakit tekak..mkn strepsils + ubat batuk = x elok2 gak..huhu

ReD said...

huhu..x ptut btol!
psstt..fisherman elok k utk sakit tekak?kite dh lame sakit tekak..mkn strepsils + ubat batuk = x elok2 gak..huhu

mun-e said...

tu laaa suke suki je kan buat mcm sndiri punye. mahal tuuuu 3 hengget 50 sen 1 :p

haa smalam member ofis bgtau ckp strepsils ade alcohol tu yg beli fisherman tu. kalo nk beli fisherman, beli yg original punye. die punye menthol kuat sikit.

tapi eee mmg xsesedap strepsils ar. hehe

One said...

sori2 deknon... saya terletak fisherman fren tu dlm bag plak... pastu leh terambik blk 1 pil dlm tu sbb sakit tekak x abis2 lg... pastu leh lak terletak blk dlm bag tu dan terzip bag tu... nak jd ceta ter-el plak keesokan arinya... ARINI SAYA DAH BWK... YEAY!!!

p/s: tima kasih byk2 deknon atas bantuan deknon yg x penah menghrpkan sebrg balasan hanya ungkitan di saat hangen :p

mun-e said...

haa tau pon mintak maaf yeee :p

a'a sy mmg xharap balasan, ungkit d kala hangen jekkkk

huahua

ijechan said...

cmne dia boleh curi fisherman kak muni tu?