Monday, April 27, 2009

perjanjian ibu dan anak =D


ahad yang indah dah dah =D



petang ahad kami dihabiskan dengan berada di carrefour bersama emak untuk mencari ini...



nokia 5320 express music k.. wohoooo hp emakku lagi canggih dari hp anak nya =D. perjanjian ibu dan anak : kalo ibu tak reti guna dalam masa seminggu, sila tukar hak milik kepada anak yaaaaa =D


4 comments:

ije said...

haha. harap2 mak kak muni expert pkai hp tu dlm masa seminggu ni~ =P

circleinspoon said...

aku pun harap sangat mak muni berjaya master henpon tu. kalo tak, meh aku tolong skali godak2kan.
;D

ReD said...

hamboi3... (ala2 azwan ali)
smgu j die bg mama die ms nk godek2??hhehe...cis! alasan nk tukar hp la tu..hehe

eix..td ms mule2 kte bc title entry tu kte ingtkan... UBAT BATUK CAP IBU DAN ANAK..haha ;p

mun-e said...

hehehe korang .... sebenanye ia pjanjian anak dan ibu jek. ibu nya x tau menau pon..

wakakaka :D

tp cantik kan hp ibuku itu? hehe ade 1 lagi kaler.. kaler merah..