Friday, April 10, 2009

aku dan french fries


semalam lepas kerja aku dh plan untuk ke rumah abangnya rizal jenguk anak buahnya yang baru keluar hosp. disebabkan kerja aku sudah siap, aku pon malas giler la nak lepak ofis wlpn aku janji ngan die 8.30 kat rumah abang die tu.

pendek ceta, tetiba die call dan bagitau abang die 1 family nak kuar. so, cancel je la. weekend baru gi tengok. huhu. aku pon pe lagi, suh jugak die datang kat JJ w.maju tuh makan skali ngan aku. ngehehe.

ktorg makan kat foodcourt jek. terpengaruh ngan iklan kat stall tu yang mcm besh giler jek chinese food die. aku order mee apetah tak ingat :p rizal order nasi goreng nanas. die suka tau nasi goreng nanas. ade skali tu ktorang makan kat penang village menu yang same jugak die order. tapi tu siap ade nanas yang betul2 punye la. smalam nasi goreng nanas cikai jek. hoho.

2-2 pon xsedap. tengah2 makan aku jeling meja sebelah. eee ade fries ar.. nyum nyum siap ade mayonis skali. :]''

trus aku cakap, awakkkkkk nak fries. cube tengok kat situ.. macam sedap jek fries die huhu sambil jeling ke meja sebelah... die tanye, nak ke? nak besar ke nak kecik punye? errr yang besar la. kan awak ade skali. ok.

pastu kan beliau terus bangun menuju ke suatu tempat. eh eh nak ke mane tu? slow betul aku menangkap ke mane la die nak pegi skali tengok tengok die masuk ke mcD! laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku enggak mau fries mcD dong! aku mau fries kat foodcourt iniiiiiiiiiiii =O

wawawawawa tapi xsempat plak nak call coz dari kejauhan aku nampak kaunter tu kosong so die beli cepat giler dapat.

uh frustnya xdapat fries foodcourt punye. tapi... makan je la walaupun aku kan konon konon masih lagi boikot mcD. huhuhu. aku tak bersalah ok! :p

p/s: thanx pakcik wan kerana beri link ini. skang saya dah faham maksud sebenar boikot2 ni sume hehe.

4 comments:

ReD said...

hoho..lenkali kne ckp kasi hbs..;p

rosealley said...

yup, cakap jelas2, haha, xpela, kurang2 dpt jugak fries kan

mun-e said...

hehe. masalahnya uols, aku baru ckp die trus bangun. dah la jalan skit punye laju.

terpinga2 aku haha.

ijechan said...

haha! mcD yang bermain2 di fikiran incik rizal.. =D