Saturday, April 25, 2009

kesah murni dan 2 orang jejaka.. (dah kawen pon masih jejaka ke??)

siapakah mereka?? cuba tekaaaaaaa =D
lokasi : ofis ku =D

dari semalam lagi aku dah plan ari ni ngedate ngan rizal.. tapiiiiiii sampai la ktorang dah jumpa kat rumah dia masih tak decide2 lagi nak pegi mane. haha.

aku suggest untuk pegi ke pameran buku kat pwtc. ok laa pegi ke sana tapiiiiiiii semasa ktorang mencari parking ktorang terussss terjumpa jalan keluar depan the mall. kahkah. tak jadi la p pameran buku tu.. hoho. lagipun cam ramai gilak orang.

sooooooo, aku bagi cadangan kat rizal gi melawat abg wan yang datang kerja hari ini. kehkeh. lagipun dari semalam lagi die dok buat ayat2 sedih sume sebab kena datang kerja sorang sorang di saat die tinggal 4 hari je lagi nak bekerja kat company ku tapi cik boss masih buat buat tak faham yang die akan berhenti lalu masih memberi kerja untuk disiapkan! cian die kan??? =D

ada tak sape sape pelik kenapa aku boleh ngajak rizal aka boyfren ku melawat abg wan aka colleague ku? ok takde sape sape pon pelik haha. syok sendiri jer orang lain nak pelik =p

takde ar. ade yang masih tak tau bahawasanya rizal dan abg wan adalah kawan baik duduk serumah dulu mase bujang.. ktorg ehem ehem pon sebab abg wan la match maker nya. ^^

thats why me and abg wan kamceng kat ofis =D

mesti ade org kat ofis ade yang sok sek sok sek tak puas hati kan kenapa aku dengan abg wan tersangat laaaa baiknya.. haa korang yang joyah2 tu kannn tak baik tauuuuuuu~~ lenkali tanya dulu jangan buat spekulasi sendiri jekkkkkk ngeh ngeh ngeh

okay bebalik kepada cerita ku =p.. lebih kurang pukul 12 ktorang pon sampai kat ofis. kasi can la dorang borak2 kan dorang pon dah lame tak jumpa kot.. last jumpa pon mase abg wan baru dapat baby kirenya dah 4 bulan la hehe

sambil sambil tu bincang nak gi mane lepas tu ngan rizal. ye laaaa xkan nak melepak ofis sampai petang. kaco orang nak buat kerja jek. haha. nak tengok wayang xde pon ceta yang besh. tapi belasah je la. last skali aku decide nak tengok jangan tegur. kuikuikui.

dah zuhur, solat siap2 kat ofis. merase la rizal solat kat ofisku yang suraunya kecik dan terpakse share laki pompuan. kehkeh. alaaaaa orang cimbeng ni.. tau laaa surau korang besarrrr.. haha ayat saje tak puas hati sorang2 padahal rizal xde complaint ape pon kah kah

so tengok wayang kat OU, lepas abes tu terus pulangggggg ^^ pastu tadi layan aqil danial yang banyak kerenah tu sambil tengok AF uh kesian aril terkuar.. di saat aku suke psembahan die, cian die kena kuar dah. hoho. gitulah ku abeskan hari sabtu ku kali iniiiii hehehe

daaaa~~

sila lah layan gambar yang sempat snap kat ofis tadi =D

pasni mesti kite susah nak jumpa ngan encik PM ni lagi kan awk?? =D

suka suki jer bawa pelawat :p ah selambaaaaa buwahaha

p/s: jangan tegur tu awal2 seram gilerrrr pastu dah tak seram sangat dah. hehe. tapi make up time julia ziegler kena rasuk tu memang menakutkan ar.. huhu. overall, aku kasi 5/10 hehe :D

8 comments:

dd dudu said...

laaaa nape ko x buat trivia?

tp klu ko buat pun, aku leh agak itu rizal ;P

mun-e said...

HAHAHA. ceh! xreti ar nak buat trivia2 ni kuikui

ReD said...

eeh...muka abg wan tu cm hazami la...hehe..

abg wan tu yg dok sbelah kanan tu kan?

mun-e said...

hoh?hazami???

wakakakakakaka!! mesti meraung2 die bace statement ni :'D wakakakakka

ReD said...

haha...meraung k??
tu blm kte kate..hazami yg mcm muka abg wan!ha...silap2 abg wan tu meraung smbil gelak..hahahaha

eeh!cmne tu meraung smbil gelak..??(bleh plak aku tnye dri sdri balik..hehe)

P/S: kbetulan lagu hazami tajuk 'kiblatku' tgh berkumandang..hehe

dd dudu said...

muni, aku xleh ar cite jangan tegur tu..

sebab pasal mayat! aku xleh ar wawawawawawawa

malam tadi aku xberani tido siottt, aku tahan jek mate konon2 nak sampai pagi.. konon2 nak wat tesis la. tp aku ngantuk! tp nak tido takuttt gilerr sbb terbayangkan mayat tu! mencik, kenape laa die musti wat part katil dan mayat kat bawah katil dan sebelah die atas katil... aku takut wawawawawa ko paham taaaaak????

dan akhirnyeee semalam aku masuk bilek mak aku kejut, ajak teman aku tido heheheheh lepas mak tido sebelah, baru laa aku leh tido lena ;p

sekian

ReD said...

lor... yg hang p tgk cter tu psl ape??hihi..
kalu kte..org bg tiket free pn kte xmo g tengok!!lalala~~

pendek umo aku weeii~~~

circleinspoon said...

sape nak tgk jangan tegur ngan akuuu~~~~~