Sunday, April 19, 2009

hari ahad ku :)


aku baru abes ceta honey & clover ep 8. wuwuwu cedihhhh ;( . takutnya nak tengok ep seterusnya. bukan apa, aku ni kalo tengok ceta ngan sepenuh perasaan kang mula la terbawa2 perasaan tu ke alam realiti. ceh poyo jek kan? haha

stop kejap. nak ceta ape aku buat spjg hari ni hehe.

8.00- dah ready nak kemas rumah. bagus x? :p basuh baju gune machine. rendam baju kerja dalam besen.

8.30- pintu rumah di ketuk oleh aqil danial..kuikui.. "wannn ukak intuuuu". sementara tunggu baju basuh, layan drama kat astro prima. hoho. sambil2 tu bace paper..

cik kolam dari pandangan atas :D

10.30- dah sidai baju. masuk bilik bukak laptop. layan itu ini layan perasaan.. snap gambar atas ni :- gambar kolam dari pandangan bilikku hee..

11.00- call rizal kejap. uish masih tido lagi?? pangggggggg! anak bujang sape ni malas sangat ni?!! :p alasan beliau - ala malam tadi main futsal 2 jam penat laaaaaa.. lagipun ari ni ari ahaddddd.. ooooo bagus2 sila amalkan perbuatan ini sampai dah ade anak 5 orang ya.. pangggggg!! :p

11.30- turun bawah tolong mak masak tengahari. mak masak gulai telur itik campur belimbing, aku masak sup kentang + suhun + telur + ??? ape tu yg petak2 tu ah x ingt plak name die =^

12.30- makan tengah hari sambil layan melodi hoho

1.20- uh nak layan honey&clover tapi baru tingat lupe basuh baju yang direndam tadi. arghh! solat zuhur sat pastu basuh baju, trus sidai.

cuaca yang panas baik untuk sidai baju ^^

2.00- start honey&clover marathonnnn :p

4.30- uh buat air kopi sat. minum bersama 3 keping biskut jacobs.apeeeeeee? 3 keping jek?? eloo ingat perut aku = perut kecik aqil danial yang cukup ngan 3 keping je? :'D sebenanye itu sampingan jer sementara tunggu mak ngan ayah yang kuar tadi bawak balik goreng pisang. :')

cik kopi bancuhan sendiri. ya, aku dah jadi orang tua yang suka minum kopi :')

6.00- baru lepas abes episod 8, mak masuk kejap tunjuk henset die yang keypad dah tercabut dan terbuai2 hahaha. cian mak :p

6.15- uh nak g main2 ngan aqil kejap lah. tapi tak solat asar lagi. sila solat sekarang! hehe. byeee~~

begitulah berakhirnya hidup murniwati di hari ahad yang indah ini ^^. malam ni jangan lupe layan ceta ghost season 2 kat 8tv ya kawan2. pukul bape? sila tengok intisari rancangan sendiri :p

daaaaaaa~~

3 comments:

joegrimjow said...

ingin kan suasana cam 2
besttt
huhu
inginkan makan biskut merry

Amie Fadli said...

mcm best jer life ko kan.. aku jugak yg tensi kat kuala sngor nie... ermm... tapi x pe... aku tahu at the end aku akan tersenyum lebar hasil usaha aku yg x henti2 nie....wahahahahahah

mun-e said...

ya btl! bersusah susah dahulu bersenang lenang kemudian...


ewahhh~~~ =D