Wednesday, April 1, 2009

april fool for a dummy like me .. huhu


hari ni 1 April. hari ni APRIL FOOL. cissssssss 3 kali aku terkena hari ni. cis cis cis!






2 kali terkena ngan pakcik wan, sekali terkena ngan nenek azizah. puk korang =^

dah takde kerja lain ke nak tipu orang weiiiii???

huhu

oh, aku sekarang takde mood nak ceta ape-ape pasal life aku. sebab, aku menulis di blog ini hanya lah untuk mengingati detik-detik gembira dalam hidupku. sekarang, aku adalah berada dalam detik sedih. takmo takmo takmo ingat. sebab tu malas nak tulis ape-ape.

ape-ape pon, hidup mesti diteruskan. kan kan? caiyok murni!

5 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

bt0l tu murni.. sedih2 tarok tepi..kang xpasal mcm aku,demam panas tetiba..wakaka ape pn,hidup ini cuma skali(ala2 puteri)..kite enjoy!hikhik

Amie Fadli said...

ko nie mudah betul terkene fool2 nie... nanti kalau aku jumpa pakcik wan dengan nenek azizah tuh aku lekuk kepala diaorg sebab suka2 jer nak buli adik aku! aku kan kakakkkkkkkkkkk!!!!

nadia-ady said...

buang yang keruh amik yg jernih. Peristiwa sedih2 takmo ingat, ingt yang happy2 je :)

ijechan said...

yeay! da boleh jejak blog kak muni. b4 ni 2 3 hari x boleh masuk. xtau pehal. april fool kah? uhu

dd dudu said...

muniii april fool aku xkene tipu, tapi desktop background aku ade org tulis april fool dan latar kaler merah, pastu cermin aku lakk ade org tulis april fool.. hampeh x hampeh x
pu~

eh muni, jgn sedey2 yuk
buang yg keruh ambil yang jernih~~

ececece