Monday, April 27, 2009

aku dan flip watch.. ececehhh =p


lihat awan di sana... berarak mengikuti ku..
pastiiiii dia pon tahuuuu
ingin aku lewati.. lembah hidup yang tak indah
namun, harus ku jalani..
berdua dengan mu~~ pasti lebih baik~~~


sila sambung lirik seterusnya cik yushardila!!

hakhak.. gudluck kepada kawan ku yus yang mencuba nasib JANGAN LUPA LIRIK.. hehe

oh korang, lihat la kat flip watch kat atas header blog ku ini.. suke laaaaa rase ralit sgt tengok die flip

sebenanye jumpa flip watch ni mase nak beli hadiah farewell untuk abg wan kat folio jj wangsa maju. tapi hampeh punye kedai, dah la servis lembab jam tu plak xde
stok =^ cis cis dah berbunga harapan nak beli flip watch tu walaupun bukan la untukku kan tapi aku memang camtuuuu nak beli hadiah kat orang mestilah aku pon kena
suke benda tu.. ahaha.. ape punya pelik daaa :p



sebagai gantinya, ku belikan dvd box set the dark night.. wohoooo besh gile!! eh sebut ku beli plak macam la duit ku sorang.. kehkeh.. duit collect2 dari budak2 ofis
sebenanye.. ku jadi tukang beli aja hehe.



eh sebenanye nk joyah2 psl flip watch yang besh gile itu.. sebab kan aku sangat amat teramat amat nian (sesuka hati jek BM ko ni!! HAHA) suka pada flip
watch itu, aku pon tepek juga di desktop kuuuuu yeayyyyyyy!!




korang nak jugak ke?? sila install yahoo widgets dulu kemudian, cari la widget flip watch tu. hehehe. okeh, jumpa di lain entry, ku nak wat keja ni..

cewah!! =D

2 comments:

ciare (^_^)v said...

fuhh~~530 nk smbg wat keje? aku nk bungkus laptop dah. bubbyee ^___-

mun-e said...

wah awalnya balik..relax la..balik skg pon jalan jam :p