Friday, March 27, 2009

smile!

smileeeeee ;)


hari ini aku balik awal hihuuu. malas nak pk pasal kerja dah. minggu depan baru pk. hehe.

aku baru tadi menikmati makan malam bersama mak ngan ayah. ye along, memang dengan rasa x bersalah jek kan aku skip shake malam ni. hahaha. ya, salah satu meraikan perasaan tekanan adalah dengan makan. kehkeh.

lepas tu aku layan desperate housewives season 5 last episod for this season i think. em. oh edie, betul la ko xkan muncul lagi untuk season 6? huhuhu. sayangnya.. padan la sejak akhir2 ni salu ceta pasal edie. nak d stopkan rupanya watak die. kamu kamu semua wahai perempuan yang tak layan desperate housewives pegi lah donlod dari season 1 lagi. besh woo. boleh belajar karakter org dah kawen cemane hehe.

dan idola ku dalam cerita ini adalah lynette yang selalu berdiri teguh untuk family dia. bila suami die down, die yang bagi support. mmg die wanita yang hebat. nak nak nak jadi macam dia bile dah kawen nanti. hehe. yela aku adalah sedikit lembik huhu. tadi kantoi ngan ofismate die datang time aku tengah nanges. kehkehkeh. ape kes nanges kat ofis ni? aaaaa takmo citeeeeeeee :p

so sekarang aku tengah layan lagu sambil menggantung baju dan mengemas bilik sedikit. huhu. maklumlah ari ari balik lewat, xde masa. seyes. kalo ada mase pon dah penat. maka jadilah anak dara yang amat pemalas, p longgok jek baju tu biar x bergantung. hahaha.

harap2 en rizal x bace entry ni :p pu~

wokehhh stop kejap untuk tulis entry ni. pasni nak layan diary AF7 plak. hehe. oh suka hafiz walaupun ketiak dia basah. hahaha.

p/s: gambar smiley atas tu, rizal yang lukis. hehe. mase ni aku baru tengah bunga2 kawan jek ngan dia. hahaha. nape ek die kasi gambar tu? em em. ha baru ingt. ade 1 aritu ktorg ym2 time lunch hour. b4 tu, aku kasi die gambar montot gajah yang aku lukis. pastu kannnn die p colorkan gambar tu plak. hehehe. mase tu kan of coz la aku bebunga2 okeh. sampai ke petang senyum sampai ke tinga. hahaha. nex time la aku tepek gambar gajah yg die kalerkan tu eh hehe. so bile die kalerkan tu, aku pon puji2 la cakap kiyut sume la kan. pastu die kasi la skali gambar smiley ni. konon2 nak tunjuk hasil nukilan die la tuuuu. hahaha. die kate die buat xcantik pon dh la gune paint je kan. tapiii alaaaaaa kalo die kasi gambar 1 titik jek pon aku suka kot. hahahahaha. poyo gilerrr hehehe. ok korg, byeeeeeee~~ slamat berweekendddd huhuhuhu

2 comments:

aim-a said...

saye pun kalau tensen makan banyak!!! serius..sungguh beh time makan tu!! hahahahah :))

mun-e said...

hehehe. ko xpeeee ko kecik kalo makan banyak ponnnnnn :p