Tuesday, March 17, 2009

selamat hari lahir emak ;)


aku: hepi besday emak!! :D
emak: tq.. hu hu hu..

*dialog di atas adalah sms aku ngan mak aku pagi tadi :D*

emak dan anak angkatnya .. wakakaka!!

emak ku yang xkesah beraksi sengal bersama anak2 d dpn camera .. wahaha

mak ku pon suka wat peace tau! (^^, )V (abaikan muka kakak ku yg senget itu :p)

sama x gaya ktorg? :'D

hepi besday emak!! ^^

hari ini, besday mak aku yang ke 52 tahun. semoga emak panjang umur, sihat tubuh badan, dicukupkan rezeki dan bahagia selalu. luv u emak ;).

ah! disebabkan aku banyak kerja, xdapat nak tulis panjang2 wish besday emakku! uhuk uhuk

okay, percuma satu gambar iklan. hahaha. mooo mooo :p

7 comments:

Amie Fadli said...

bengong! sempat lg ltk iklan lembu percuma!!!

mun-e said...

hahahahah

moooooo moooooooooo :'D

mun-e said...

wei longggggg ko balik x petang ni???

Intan said...

Epi besday mama~~ eii.... sapekah anak angkat? angkat tgn....

dd dudu said...

selamat hari jadik mak muni ;)
hehehe mak ko bace x blog? ;p

mun-e said...

mak aku xtau blog aku. tapi mak aku ade blog sndiri. tapi, die dah x ingt password blog die ape :'D

lucu betul :'D

seadig said...

tanjobi omedeto muni's mom