Sunday, March 22, 2009

rocky


alahaiiii comeinya ^^

ok la FYI untuk yang tak tau lagi lah, aku sekarang berada di ofis pada hari ahad yang indah lagi damai ini! (tetiba trus cakap ok la.. ha ha ha) tgh kerut2 dahi pk kan error ni, tetiba teeeeeeeet pintu ofis dibuka.

oh adrian rupanya. beliau lalu sambil menggofferku fries mcD. aku kata, takpelah. timekacih jek aku kan pemalu + tengah diet. mane bole makan fries2 ni suma. kalori tinggi k.. =n (poyo btl.. hahaha)

pastu ingatkan dia datang nak buat kerja ke apa, rupenya dia datang nak amek barang jek. laaaa bukan ke esok pon bole je amik. rajin tul nyinggah di ofis yang usang ini :p

pastu dia lalu skali lagi, sambil hulur ini. rocky. comeikan? katanya hadiah sempena aku rajin bekerja pada ari ahad. tsk. (T____T).

muka pakse senyum sambil menaip entry ini secara cepat. ah dah pukul 3!! ah ah!!

byeeeeeeee!!!!

No comments: