Saturday, March 28, 2009

pegi taman burung kuala lumpur


ku bukan superstarrr kaya dan terkenallll

hakhakhak lagu tu lagu feveret aku skg :'D. aku nak ceta pasal hari tu di mana aku pegi ke taman burung. hahahaha. pegi bersama rizal dan anak buah nya. hahahahaha. sila gelak. hehe.

oh dulu-dulu kan aku penah pandang sinis pada aini kerana pegi dating di zoo melaka. kahkah. tak sangka aku plak pegi dating kat taman burung. kahkahkah. dengan anak sedara rizal skali. saling tak tumpah macam cikgu tadika. rizal plak jadi pengetua tadika. kekeke. takpe takpe. besh besh p taman burung. disamping kenal burung2 dapat kenal bakal anak sedara. hahaha. ayat poyo :p

ini adalah kali kedua aku ketemu mereka.

tanpa peace itu, pasti aku kelihatan macam cikgu tadika di samping anak murid :p

burung bangauuu

burung merak mengembang kan sayapnya... antek takkkk??

one happy family at home! :p

ini burung hantu jampuk kubur. takut tak takut tak?? :p

burung kakak tua.. kakak tua kakak tua.. hinggap di jendela.. di jendela di jendelaaa :'D

sessi bagi burung minum susu oleh si abang

burung unta..

ah aku suka burung hantu! comei gilerrrrrrrrrr

comeiiiiiii burung antuuuu uut uttt (bunyik burung antu :p)

hehe suka tengok rizal layan anak sedara die cemane.. ;)

psstt pssssttt.. orang kate kan, kalo kita nak tau laki tu boleh jadi bapak yang baik kan.. cuba tengok cemane care die layan budak budak. hehe. kalo ok tu, ok la kan. aku tengok kan, rizal layan anak buah dia memang baik la. tanya lapar tak, dahaga tak.

anak buah dia kan, memang manja la ngan dia. sikit sikit kan jerit "anjaaaaaai, burung tu .... " "anjaaiiii, kenapa burung tu..." haa ko. 1 taman burung tu dengar dorang dok jerit2 panggil anjai dorang. hahaha. oh anjai tu = uncle jai. tapi dipendekkan jadi anjai. hehe.

nanti2 aku plak ape ek? anti mun ke? kahkah macam timun jek puk =^ hehe.

ok itu je la ceta p taman burung ^^. kalo korang nak pegi kan, dewasa = 15 hengget. kanak kanak = 6 hengget. agak mahal tapi berbaloi la. sesuai pergi waktu berehat di hujung minggu bersama keluarga. hahaha.

aku takpeeeee. aku praktis dulu nak ada keluarga. :p insyaAllah. aminnnnnnn. cepat cepat korang amin kan. panggggggg kena lempang ngan kakak aku kuikui.

6 comments:

dd dudu said...

hahahah timunn ;p

timun timun ;p

mun-e said...

weiii dd cissssssss hampeh sungguh kamu.

weiii dd p tutup lampu laaaaaaaaaaa :p

~* chirpy_chummy *~ said...

hehe.. sweeetttnyeeee...hepi fam gitu...

mun-e said...

hehehe auwwww :p

Maswani said...

teringat zoo taiping lak..hehe..

Amie Fadli said...

panggggggggggg! kasik ko sedar sikit!