Wednesday, March 25, 2009

ku kepeningan


aku pening pening pening ngan projek ni. hukhuk. nasib baik la nak setel dah. apa yang tak pening nya, buat dalam keadaan stress! bos dah sound2 bila nak siap. belum kira kena bebel lagi tu. (sebab aku baru buat 1 kesalahan yang amat besar. wuwuwu)

elooooooooo. org lain bertahun2 k nak siap 1 projek. ini dalam masa seminggu suh siap sume. grr. tensen aku.

eh korg jgn bayangkan mcm projek korg yang bermodule2 tu. ini ada 4 form sajaaaa. insert patient, update, search, delete, report akan nyusul kemudian. function2 lain pon akan nyusul kemudian.

pening pening. semalam balik pukul 11.10 malam. wuwuwu. sampai2 rumah jek kan, palang kat jalan masuk rumah ku dah kena kunci. hikhik mcm duduk hostel la plak kan :p pukul 11 kena tutup. haha.

terpaksa pusing balik masuk ikut jalan lain. taman rumah ku dah ada rukun tetangga. bagus betul la. masa aku pusing balik masuk dari belakang tu kan, nampak la orang2 laki tengah berkawal. gud gud. rajin menjalankan tugas yaaaa.

tetiba rase bertuah kerana jadi pompuan. hahaha. fuh. xyah dok kawal2 sume tu :p

ok la. ku kepeningan. nak balik nak balik nak balik. tata sume. (bercakap ngan meja kat ofis ni ngeh ngeh)

2 comments:

nadia-ady said...

wawawa..nadia pun tak suka ngan projek..huhu..Sekarang pun tgh busy giler ngan projek..huhu

inTan aDek Si Muni said...

wati dee~~ umah kiter tu da ade pagar ye? gud2.. tak sbar nye nk blik umah 10hb nnt.. leh kte maen bowling bsm2 ngn "ehem2 ... BahsyAA!!! ChaiyOkkk