Monday, March 9, 2009

kampung saya di kuala pilah :)


saya berlintas langsung dari tingkat 2, bangunan MMA, jalan pahang..


untuk pengetahuan kamu semua, semua gambar di atas di ambil semalam, semasa kami pulang sehari ke kampung belah emak di negeri sembilan.

daann untuk pengetahuan kamu semua, c tudung hitam itu adik saya ya.. bukannya anak jiran rumah belakang yang sebuk2 nak ikut kami pulang ke kampung.

"kata adik tapi muka tak sama pun????"

ya kata-kata itu memang biasa didengari. sian beliau. walaupun muka beliau sangat berbeza dari kami, tapi beliau tetap adik saya, adik kakak saya. pecayalah.

wakakaka .. lariiiiiiiiiiiiiii...!!!!

p/s: entry ini balasan sebab kau tak nak sidai baju aku pagi tadi. muahaha. padan muka!

4 comments:

ciare (^_^)v said...

sama lah muke ko ngn dia..huhu

pandangdenganmatahati said...

same????????

errr cuba ko compare kan bibir nya dan kening nya dan bentuk muka nya :p

hahaha jahat x aku nak jugak kate muka x same :p

tapi mmg pon kalo g mane2 org salu ignt ktorg ni kawan

n

kalo g rumah sedara2 jauh mesti dorg ingt die adalah kakak, aku adalah adik

miahaha

nanges air mata darah bile c nenek bace ni.. wakakaka

inTan aDek Si Muni said...

mksudnyee... intan = matured, wati = tak matured.. kui3..

Amie Fadli said...

habis aku nie? cuba ko letak gambar aku ngan ko pulak...kita kan kembar...bezanya ... aku ganas giler...ko lembik giler....wahahahahahahahahaha