Tuesday, March 3, 2009

hari ni pakai baju dan tudung makcik :p



hari ni saya pakai baju dan tudung makcik makcik hehe. oh ya, saya menang peraduan di blog lina. yeayyyyyy!! alamat rumah sudah diberi.. agak2 hadiah ape la dapat tu eh :P

eh lina, ko kan bole jek pas kat dd kalo nak jimat kos penghantaran. :P suke suke jadikan dd sebagai cik pos plak kuikuikui. linaaaaa, ko jgn kejam ooo bagi hadiah baju2 kecik smilling lolipop korang tu. oh sangat kecik hati okay sebab suma baju tu kecik. aku mane pakai baju-baju kecik ni. aku jaga penampilan muslimah sejati. ha ha ha :p alasan sbb tau x muat hehe.

korang yang lain, buat la lagi peraduan camni. duit nuffnang korang kan banyaaaaakkkk.. hehehe

1 comment:

hanabira said...

muni...kurusnye ko..ape rahsienye???