Thursday, March 12, 2009

caiyok-caiyok siapkan D i C A R E


selamat pagi. huwahhhhhh ngantuk nya. ^O^.


hari-hari pon jam. hari-hari pon lalu jalan yang sama. cemane la tak ngantuk. wah pandai nya salahkan jam. padahal diri sendiri yang salah sebab dah tau jalan confirm jam, tak reti-reti ko nak kuar awal sikit??? ye ye baik, esok saya kuar awal ya, bisik hati kecilku.

tapi bila alarm bunyik jek pukul 5.45, confirm secara automatik, tangan ni tekan kat snooze. kuikuikui.

oh ni entry tak ada motif. (memang selalu ceta benda yang tak ada motif pon. wakaka). pagi-pagi kena la ceria. ceria tahap tengok ceta wonderpets kat tv9.

"apa yang penting??" "geletek geletek" :'D

okay korang. nak tunjuk peace (^,^)V. selamat buat kerja... ngehngeh

peace!

p/s: hari ini lunch dengan en.rizal yeay. dia cuti arini. dush dush jeles gile sebab ari ni cuti, next week die cuti lagi on thursday, the next week tu pon cuti lagi on thursday. wawawa. beshnya. tapi pastu nanti kena tahan telinga la bila dia bising-bising kerja banyak tak siap. wakakaka. :p

4 comments:

ciare (^_^)v said...

sama arr muni..aku pon camko..dah tau jln nk g keje tu amatlah jem..tp xreti2 nk kuar awal =P

prinsip aku dr kuar awl baek kuar lmbt..muahahaha ;n

pandangdenganmatahati said...

hahaha. mslhnya, kuar pkl 7 pon jam dah. xkan nk kuar 6.30 kot? huhuhu.

ciare (^_^)v said...

tuh lah psl...soooooo kesimpulannye...mari kite beramai2 kuar lewat dr yg biasa kan muni kannnn =P

pandangdenganmatahati said...

hehehe. aku skg sgt memahami situasi jalan. so, aku kuar lambat mane pon, aku dh tau kat mane patut tukar lane, kat mane patut cilok :p

janji sempat punch b4 8.30 ^^

tp punch card tu jam die cepat 10 minit. hampehs jekkkk =^