Thursday, February 19, 2009

terkelewatkan lagi .. huhu

hari ini aku terkelewatkan lagi. huhu. mane x nya, malam td tido pkl 3.
kenapa aku tido lewat?? ituuuuuuu kemudian baru bole bgtau. hehe.

y pasti, bukan tido lewat krn gilir2 jaga anak atau pon buat hantaran kawen :p
tp bkn kmahuan ku pon utk tdo lewat. huhu. so, pagi ni aku bangun 7suku. vavavavaaa
dgn baju xgosok lagi...pilih baju pon belum lagi...

aku ade perangai buruk sket iaitu kalo pilih nak pakai baju ape, mesti berejam rejam.
tp hmpr sume pompuan camni kot .. hehe

sbb tido 3 jam jek, mata aku dh mcm beruang panda punye mata dah. sembab dan lebam. udah la mmg lebam sbb pakai spek. hoho.

td smp smp mmg xbole nk wat keja lgsg rrrrr ngantuk gile. aku pon suke suki la p tido kejap kat surau. ngeheheh. ade la dlm 40minit aku tido. wah skg segar sudah. hihihi.

eh tadi kan kat parking kan. uncle jaga parking y aritu kasi nasihat psl montot keta aku y dlanggar motor tuh, td die tegur aku lagi. ngeh ngeh.

"aritu saya nampak satu bijik keleta sebijik macam u punya keleta"

"yekeee...?? haha" (sambil sengih2 je la :p)

"kaler samaaaaaa.. belakang sama.. tapi no plat saja lain. u punya WQA, olang itu WQF"

"ooo yekeee..haha" (sambil sengih2 hulurkan duit :p)

alaaaaa uncle tu asek tingat kat aku la tu :p g mane2 pon dh tbayang keta aku dh.aku rase die dh smp tahap hafal no plat aku kottttt. hahaha. yelaaaa, dah hari-hari die tulis no plat keleta aku dalam resit maaaaaa.. padahal.. punye la banyak keta saga kaler oren cam aku ni kat dlm KL ni, tp nak jugaaaaaakkk compare keta y die nmpk tu sama ngan keta aku. kuikuikui.

comei btl la perangai uncle tu. hikhik. nnt ade mase, aku nk snap curik2 gamba die tepek kat sini. hahaha.

ini gambar pd 18 mac 2008, hampir setahun y lps. makan d kenny rogers d belanja oleh kak jijah ku syg. hikhik

p/s: hari ni mesti balik awal b4 rona roni makaroni!! itu celita hali ini episod last ooooo.. oh lona! oh loni! :p

4 comments:

ciare (^_^)v said...

dah setahun br ko ltk gambo ni muni?? hehe...:P

pandangdenganmatahati said...

a'a. tah nape aku suka la nak ngimbau kenangan thn2 lepas sbb terase mcm cpt nau mase blalu. hehehe.

Amie Fadli said...

oi salah la wording ko!
terkelewatan la patutnyer!

pandangdenganmatahati said...

yekeee
hahaha sori :p