Saturday, February 7, 2009

sabtu yang damai


sabtu yang mendamaikan~
hari ni aku dok rumah jek. pagi tadi kemas rumah~ basuh baju kerja aku dan emak~~
kemas2 dapur~ sapu lantai~~

sambil2 tu layan rona roni makaroni ulangan kat astro ria pukul 10 hehe. kemudian tgk y episod ulangan lagi kat @15 plak. hahaha. xtau nape suke benor ngan ceta tu. kuikui.

eh hari ni mmg sangat mendamaikan laaaa.. tetiba rase nak mengabadikan kedamaian hari sabtu ni dlm gamba. hehehe.

layanzzzzzzzz~~

hehe ade deretan kasut kerja emak ku :p

eiiiii le le (eeeii kura kura) .. kate aqil danial :p

rumah ku mmg penuh ngan pokok :p

oh mase buat entry ni pon rase damai dgr lagu2 dr blog ku ini. hehe. kejap ok kejap x ok plak lagu y aku uplod kat fileden. tapi, hari ni ok.. damainyaaaaa~~

9 comments:

ciarexoxo (^_^)v said...

bestnyeee umah muniiiiiiii :'D

pandangdenganmatahati said...

hehe macih2

damai x? :p

dd dudu said...

damai damai, meh aku jawab ;p

uh bukak jek blog muni musti aku nyanyi satu lagu hijjaz ni

Pandangan mata selalu menipu~
Pandangan akal selalu tersalah~
Pandangan nafsu selalu melulu~
Pandangan hati itu yang hakiki~
Kalau hati itu bersih~

sekian makaceh ;p

pandangdenganmatahati said...

dd!! :'D

ee nasib baik bukan ex-saujana y auwww tu nyanyi lagu tu :p kalo x, musti ko xnak nyanyi dh kan?

hehehe

dd dudu said...

xmo ;p
hik hik
okielaaa nak kemas2 baju nak restock baju ma, nak balik spital dahh
taaaa (''.)/

ps --> senin ni mungkin ayah kuar spital dah kot ;) umah ku akan kembali biseng ;p

pandangdenganmatahati said...

ohhh~~

aku baru tanye soalan psl ayah ko d blog ko.. kehkeh

kem salam kat ma c",)/

Amie Fadli said...

ehhh umah aku mcm nie ker?

pandangdenganmatahati said...

yeeee.. pang!!

pandangdenganmatahati said...

yee cik amie!