Tuesday, February 24, 2009

patutnya sy d klcc tapi pulang ke pangkal ofis semula.. huhu

parking spot baikkkkk punye..

ngantuknya ya Allah huwaahhhhh (nguap bukak mulut besar - besar huhuhuh)

alkesahnya, hari ni aku ade conference d KLCC. seawal 6.45 aku dh kuar rumah. takut jln jam + xde parking.

td smp ok la. dpt parking y cun. skali dh register sume, jmp ngan 2 lagi colleagues aku, dorg ckp, talk utk hari ni BATAL. batal okeh? wut the fish.

suke suke hati jek nk batalkan. sedangkan itu la 1-1 nya talk y available utk hari ni. hampehs btl. so, ktorg lepak2 minum2 makan2 bincang itu bincang ini tunggu agak2 jalan x jam, baru la ktorg bertolak balik ke ofis semula.

maka nya, skg ni aku kat ofis la. fuhhhhhh. cabaran btl otak aku utk tune kan balik nak adapt ngan suasana ofis ni. tadi aku tenang jek ngan udara klcc skang tetiba ala2 sesak nafas gitu kena sambung balik keja y tertunggak!

huwahhhhh ^O^ sambung nguap balik. nak p wat ayaq nescafe ah. ngantuk. xtahan. wuwuwu.

1 comment:

Amie Fadli said...

ko mcm x bersalah jer cerita minum air nescafe ek....aku sekeh jugak kepala ko nie.....