Sunday, February 1, 2009

menghoyan


aku baru balik joging. kat tmn metropolitan kepong tu la.. tmpt org joging n main layang2 atau buat benda2 riadah y lain. dr smalam lagi dh bengang pon eh bukan smalam, dr minggu lps lagik aku dh bengang.

org dtg situ nak joging la.. nak sehat. nk hirup udara sehat. bukan nak sedut asap motor kapcai busuk ko tuh! bangang btl la mat2 motor y xtentu hala kat situ dh la muka mcm penyangak kampung dtg situ nak merempit xtentu hala mcm la tmpt tu ko y punye!

weiii pk la sket. kalo ko nk merempit ko p la tmpt lain BODOHHHHHHHH!!! ini xpasal2 berkoyan2 bodoh ko dpt dr aku mase aku joging td. heh! aku ni nmpk jek penakut tp sesekali dtg kberanian akuuu, aku dh xkesah dh! dgn pakcik2 y jaga pintu tu td aku menghoyan!

pakcik ni jgn la makan gaji jek! tolong la halang sikit!!!

haaaaaa amek ko! budi bahasa tah ke mane. aku dh la penat blari korg plak buat tahik kat situ sape x bengang! mmg dasar rakyat malaysia y mentaliti rendah tahap -10 btl! tu blum kire ngan org y btenet ats motor lagi! wut the fish?!!

nak aku panggil abg nas melodi ke nak terjah situ baru korg nak ade kesedaran sivik?????
buat abes duit je la buat tmpt2 camni tp last2 jadi hampeh sbb ade nya org2 mentaliti -10 camni. baik lagi duit tu p derma kat palestin sane.

to mat rempit y rambut kaler2 mcm plastik sampah kaler kuning! y buat aksi mase kat selekoh atas bukit td, btl2 sebelah aku... ko memang BANGANG!

to mat rempit y angkat2 motor kapcai murah ko td, ko la manusia paling BUSUK aku jmp kat bumi ni!

sekian.

p/s: cemane nk buat eh? aku nak report kat sape haaaaaa? aku nak joging ngan aman la.. tolong!!
p/s to rizal: awk jgn risau, sy sekali dlm 10 tahun jek nak maki2 org camni.. huhu

3 comments:

Amie Fadli said...

takutnyer!

rosealley said...

sabo murni sabo, ingat nak kurus, abaikan mamat2 hampeh tuh

pandangdenganmatahati said...

hehehe

ros! lamenya ko hilang?? huhuhu