Wednesday, February 11, 2009

masa itu emas


gamba ni d tangkap pada 16mei2007 kat ofis lama..

gambar ni plak 6feb2008.. hoho

gamba ni 20jan2009.. hehe


apa kejadahnya gamba2 buah ni suma?? hahaha. xdeeeee, nak ckp betapa terase cepatnya mase berlalu.. huhu.. gamba ke2 ngan ke3 ni dtangkap mase kat ofis y skg ni. y 1st tu plak kat ofis lama. sedar xsedar dh 3 tahun slps aku tinggal kan upm rupanya~ hoho. cepat btl kan mase berlalu?

maka.. jom jom kte hargai mase.. hehe

p/s: sebenanye hari ni aku kna siapkan kerja cpt2. ah aku perlukan lebih mase harini!!

9 comments:

pestisid said...

kalau dah 4 tahun bleh mintak gaji 4000-5000 dah kalau ko melompat2 keje ni.

pandangdenganmatahati said...

err xpelah. dgn skills ciput y aku ade ni, syukur je la ngan gaji skg.. hehe

gaji tinggi = expectation boss tinggi.. takut2.. huhuhu

ijechan said...

pejam celik dah bulan 2 pun ni.. hmmm

agHoo said...

ya ya masa itu emas..emas pon xmcam masa..camano tu mak jah??

pandangdenganmatahati said...

ijechan
kan.... huhu

aghoo
masa lebih berharga dr emas buat mase ni!!! huhuhu

dd dudu said...

comelnyee mengira masa melalui buah2han heee

pu~

pandangdenganmatahati said...

hehe.. dd dd

tenang gambaran hatiii raut wajah berseriii sntiasa anggun dan ceria~~

innershineeeeee~~~ hehehe

Amie Fadli said...

gambar limau yg ke3 mengingatkan aku ttg sepasang kaki yg belum menjalani proses berdiet.......kaki sapa kah itewwwww....hahahahahhaha

pandangdenganmatahati said...

kaki siapakah???? hohoho