Thursday, February 12, 2009

lift yang hampeh


balik ptg td, dalam lift. aku bersama en.wan.. syok2 borak, tetiba kan lampu lift terpadam.

hah.

sudah.

gelap segelap gelapnya.

dup dap dup dap dup dap.

"kita dah tperangkap ni" suara garau en.wan berbunyik.

tetiba

......

*terang*

jenguk luar...

masih d tingkat 2???

"laaaaaaaa.. kta x tekan nak turun lif bapeeeeeeeee" suara garau en wan berbunyik lagi.

cis cis cis cis cis!!

aku ingt aku dh teperangkap dalam lift bersama seorang pakcik dah!

fuhhhhhh saspensssssss btul... huhuhu

p/s: lift ofis tu mmg dh bape kali dah stuck tau. tu saspens tu mane la tau kali ni nasib aku plak y terstuck dlm tu.. hohoho. rupe2nya kalo kte dok lama dlm lift tu xtekan button die, die assume xde org, sbb tu lampu padam. H.A.M.P.E.H!!


xsangka aku begitu merinduimu zaman kanak2 rupenyaaaa hihi.
pic taken :- 14June2008 :p

4 comments:

Amie Fadli said...

hahahaa...ko ni...memang la lift akan gelap kalau ko x tekan nak turun ke nak naik ke....ko yg hampeh...en wan tuh tua berapa tahun? ada sebaya dgn bapak sedara kita ker?

pandangdenganmatahati said...

hahahaha en wan tu = en wan syaiful laaaaaaaaa!! kuikuikui

tu la hampeh btl la lift tu.saspensssss btl! hoh

ijechan said...

haha. nak try test la nt. nk rasa suspen lift yg hampeh. uhu.

pandangdenganmatahati said...

ish kang nak test2 kang skali rosak btl2 kang cemane? huhuhu